۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۳
کد خبر: ۲۶۲۶۶۶
فرمانده سپاه عاشورا:

فتح خرمشهر نماد مقاومت و پیروزی است

خبرگزاری رسا ـ سردار کریمیان گفت: در نبرد خرمشهر در عملیات الی بیت المقدس دشمن 16 هزار نفر کشته و زخمی داد و سوم خرداد به عنوان نماد مقاومت و پیروزی در ابتدای جنگ مطرح شد.
سردار غلام‌عسگر کريميان، فرمانده سپاه عاشوراي آذربايجان‌شرقي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، سردار غلام‌عسکر کریمیان، فرمانده سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه، با تبریک اعیاد شعبانیه اظهار داشت: امروز جنگ با استکبار جهانی در حوزه سخت و نیمه سخت است، در مبارزه نیمه سخت در مقابله با جاسوسان سازمان های اطلاعاتی دشمن بوده و در جنگ سخت، سپاه پاسداران همیشه در عرصه حضور داشته و این درس را از حضرت اباعبدالله(ع) در زنده نگه داشتن اسلام ناب فرا گرفته اند.


وی افزود: پاسداران باید با تعهد و تخصص خود در راستای حفظ نظام و انقلاب گام بردارند، اصلی‌ترین ویژگی سپاه پاسداران روحیه اخلاص و شهادت طلبی است از این رهگذر دشمنان درصدد تضعیف جایگاه مردمی سپاه پاسداران هستند، اما به خاطر جایگاه مردمی سپاه به این هدف شوم نخواهند رسید.


فرمانده سپاه عاشورا در ادامه سخنان خود با تبریک روز جانباز، ابراز داشت: جانبازان انقلاب اسلامی در حقیقت شهدای زنده هستند و با جان‌ثاری در مقابل تجاوز خصمانه دشمن سر خم نکرده اند، جالب اینجاست که حضور چند باره جانبازان در جبهه ها بعد از قطع عضو در دنیا بی نظیر است.


سردار کریمیان با اشاره به این‌که آزادگان دوران دفاع مقدس وفادار به انقلاب و اسلام بوده و هسنتد و بیان داشت: در دوران سخت اسارت جسم آزادگان دربند بود، اما از روحیه آزاد و حریت برخوردار بوده‌اند که دشمن را اسیر این خصلت خود کرده بودند.


وی با تبریک فرا رسیدن فتح خرمشهر در روز سوم خرداد، اظهار داشت: در عملیات الی بیت المقدس و نبرد خرمشهر دشمن 16 هزار نفر کشته و زخمی داد و در واقع فتح خرمشهر به عنوان نماد مقاومت و پیروزی در ابتدای جنگ مطرح شد که ریشه های پیروزی در جنگ تحمیلی را باید در فتح خرمشهر جست‌وجو کرد.


فرمانده سپاه عاشورا با بیان این‌که حفظ نظام اسلامی و آرمان های انقلاب راحت و آسان نبوده است، تصریح کرد: در جریان این عملیات آزادسازی خرمشهر 6 هزار نفر از بهترین جوانان این مرز و بوم شهید شدند، به عبارت دیگر برای قدم به قدم این کشور خون جوانان پاک ملت به زمین ریخته شده است، از این رو است که ورود در این مرز و بوم با وضو شایسته است./854/پ202/ح

ارسال نظرات