۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۵
کد خبر: ۲۶۲۶۸۱
یکی از علمای بحرین:

شیخ علی سلمان و سایر زندانیان سیاسی باید فورا آزاد شوند

خبرگزاری رسا ـ یکی از علمای بحرین خواستار آزادی زندانیان سیاسی شد و خاطرنشان ساخت که افزایش قلع و قمع مردم موجب عمیق‎تر شدن بحران بحرین می‎شود.
حجت الاسلام شيخ محمد صنقور امام جمعه مسجد امام صادق (ع)  بحرين

 

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ محمد صنقوری، از علمای بحرین روز گذشته در مسجد امام صادق (ع) منطقه الدراز خواستار آزادی زندانیان سیاسی شد و گفت: حکومت آل‎خلیفه باید فورا حجت الاسلام شیخ علی سلمان، دبیرکل جمعیت الوفاق اسلامی بحرین، و همه زندانیان سیاسی را از زندان آزاد کند.


وی تنها راه حل خروج بحرین از بحران را آغاز گفت‎وگوی ملی دانست و تصریح کرد که حکومت آل‎خلیفه نسبت به استفاده از گزینه سرکوب، قلع و قمع مردم برای حل بحران بحرین پافشاری می‎کند.


این عالم بحرینی با ابراز نارضایتی نسبت به اقدامات آل‎خلیفه گفت: آل‎خلیفه با به خاک و خون کشیدن مردم بحرین موجب افزایش نارضایتی آنان نسبت به حکومت و عمیق‎تر شدن بحران در این کشور می‎شود.


وی تاکید کرد که صبر مردم از اقدامات آل‎خلیفه لبریز شده است. حکومت بحرین با دامن زدن به آتش بحران در این کشور موجب از دست رفتن فرصت‎های اقتصادی و نابودی آینده ملت و کشور بحرین می‎شود.


این عالم بحرینی افزود: یکی دیگر از پیامدهای منفی افزایش بحران در بحرین، تبدیل شدن این کشور به بازاری ارزان اقتصادی است./994/ب902/ک

ارسال نظرات