۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۷
کد خبر: ۲۶۲۷۳۲

رییس هیأت شرعی حزب الله بر لزوم آزادسازی همه سزمین های اشغالی لبنان تأکید کرد

خبرگزاری رسا ـ رییس هیأت شرعی حزب الله لبنان با تأکید براینکه عملیات قلمون توانست صدها کیلومتر از ارضی لبنان را از دست تکفیری‌ها خارج کند، بر لزوم آزادسازی همه سرزمین‌های اشغالی لبنان تأکید کرد.
محمد يزبک، رييس هيأت شرعي حزب الله لبنان



به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام و المسلمین محمد یزبک، رییس هیأت شرعی حزب الله لبنان در مراسمی که امروز در صور برگزار شد، با تأکید براینکه اهتمام حزب الله لبنان به وحدت ملی بیش از دیگران است، گفت: اظهارات برخی افراد در قبال عملیات قلمون هیچ اهمیتی برای ما ندارد؛ چرا که آنها به کلی فراموش کرده اند که تکفیری‌ها تهدیدی جدی برای لبنان هستند.

 


وی به انتقاد از نگاه کینه توزانه برخی جریان های سیاسی نسبت به اتفاقات لبنان پرداخت و گفت: متاسفانه آنها واقع بینانه مبه مسائل نگاه نمی‌کنند. مقاومت اسلامی ارتش لبنان را گرفتار هیچ جنگی نکرده وهمواره به حمایت از آن پرداخته است.

 


این عالم لبنانی عملیات حزب الله در قلمون را دارای ابعادی الهی دانست و اظهار داشت که اخلاص و دلاوری نیروهای مقاومت موجب آزادی صدها کیلومتر از اراضی لبنان شد که این امر برخلاف ادعای برخی نه حرام و نه جرم است.

 


حجت الاسلام و المسلمین یزبک با تأکید بر لزوم آزادسازی سرزمین‌های اشغالی، تصریح کرد: مقاومت اسلامی بدون توجه به مواضع و اظهارات مغرضانه به عملیات خود برای آزادسازی همه سرزمین‌های اشغال شده از سوی تکفیری‌ها اقدام می‌ورزد.

 


وی افزود: به موازات اقدامات نظامی همه جریان های سیاسی لبنان باید برای فعال ساختن پارلمان و قانونگذاری تلاش ورزند. آماده کردن فضا برای انتخاب رییس جمهور آینده لبنان در شرایط کنونی ضروری به نظر می‌رسد.

 


 این عضو ارشد حزب الله لبنان در بخش دیگری از سخنان خود تلاش عربستان برای بازگرداندن عبدربه منصور هادی به ریاست را با تخریب یمن مذبوحانه توصیف و تصریح کرد: هدف از کشتار هزاران یمنی اجرای طرح آمریکا و اسرائیل در منطقه است./983/ب902/ک

ارسال نظرات