۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۲
کد خبر: ۲۶۲۷۴۶
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

آل سعود با جنایات خود در یمن، پستی و رذالت خود را به دنیا ثابت کرد

خبرگزاری رسا ـ نماینده مجلس خبرگان رهبری با محکوم کردن جنایات آل‌سعود در یمن، این جنایت ها را از اعراب دوران جاهلیت نیز بیشتر دانست و تصریح کرد: آل سعود با جنایات خود در یمن، پستی و رذالت خود را به دنیا ثابت کرد.
نماينده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در فریدونکنار، حجت الاسلام والسملمین علی معلمی، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری امروز در جشن بزرگ شعبانیه در روستای کاردگرمحله بخش دهفری فریدونکنار با گرامیداشت میلاد با سعادت حضرت ابوالفضل(ع)، این شخصیت بزرگ را الگوی مردانگی و شجاعت در جهان معرفی کرد و گفت: این بزرگ مرد تاریخ اسلام نمونه بارزی از جانبازی و وفاداری است.

 

وی با بیان این که بصیرت، دشمن‌شناسی و موقعیت‌شناسی را مهم ترین ویژگی حضرت ابوالفضل برشمرد و خاطرنشان کرد: دفاع از دین خدا و وحدت که از مهم‌ترین پیام‌ها و اهداف آن حضرت بود.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در ادامه سخنان خود با گرامیداشت سالروز حماسه غرور آفرین فتح خرمشهر، سوم خرداد را افتخاری برای ملت ایران اسلامی دانست و گفت: غرور دشمنان نظام اسلامی در سوم خرداد روز فتح خرمشهر شکسته شد.

 

وی با بیان این‌که فتح خرمشهر بسیاری از معادلات سیاسی منطقه را تغییر داد، تصریح کرد: ایستادگی 35 روزه رزمندگان اسلام در برابر سپاه کفر و آزاد سازی خرمشهر اوج اقتدار نظام اسلامی در برابر قدرت‌های جهانی بود.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این‌که رزمندگان کشورمان با فتح خرمشهر بسیاری از قدرت های جهانی را سردرگم کردند، بیان داشت: دشمن بعثی و هم پیمانانش هیچ گاه فکر نمی کردند که دلدادگان به ولی فقیه با دستان خالی بتوانند رژیم تا دندان مسلح بعث عراق را از خرمشهر بیرون کنند.

 

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با بیان این‌که رزمندگان اسلام با سلاح ایمان به جنگ با قدرت‌های جهانی رفتند، گفت: فتح خرمشهر روز پیروزی سلاح ایمان و تقوا در برابر قدرت‌های استکباری جهان بود.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این‌که آزاد سازی خرمشهر دکترین نظام دنیا را بر هم زد، اظهار داشت: تنها چیزی که از فتح خرمشهر عاید دشمنان شد، یأس و ناامیدی آنان بود.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین معلمی با بیان این‌که فتح خرمشهر زمینه پیروزی های متعدد ایران اسلامی در عرصه های مختلف را فراهم کرد، گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران به برکت ایستادگی‌های ملت در عرصه های مختلف دنیا به عنوان الگویی برای بسیاری از کشورها مورد توجه است.

 

امام جمعه قائمشهر در ادامه سخنان خود با محکوم کردن جنایات آل‌سعود در یمن، این جنایت ها را از اعراب دوران جاهلیت نیز بیشتر دانست و تصریح کرد: اعراب جاهلیت در ماه رجب که ماه حرام است، شمشیر‌ها را کنار می‌گذاشتند اما هم‌اکنون آل‌سعود نه تنها از هرگونه جنایت و کشتار مردم مظلوم یمن خودداری نمی‌کند، بلکه اجازه نمی‌دهد کمک‌های مردمی نیز به یمن و ملت مظلوم آن برسد./950/پ202/ب1

ارسال نظرات