۰۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۴
کد خبر: ۲۶۳۰۷۷
نماینده پارلمان لبنان تصریح کرد:

پیش دستی حزب الله مانع از حمله تکفیری‌ها به شهرهای لبنان شد

خبرگزاری رسا ـ نماینده پارلمان لبنان با اشاره به برنامه گروه‌های تکفیری برای حمله به لبنان پس از پایان فصل سرما، گفت: عملیات پیش دستانه حزب الله مانع از حمله گروه‌های تکفیری به شهرهای لبنان شد.
سيد نواف موسوي، نماينده پارلمان لبنان




به گزارش خبرگزاری رسا، سید نواف الموسوی، نماینده پارلمان لبنان در مراسمی که ظهر امروز در شهرک کفردونین برگزار شد، با تأکید براینکه برآورد حزب الله از عملیات قلمون با زمان و تعداد شهدای بیشتر بود، گفت: خوشبختانه مقاومت توانست به جای دفاع از خود به پایگاه های تکفیری در قلمون حمله کند و ضربات جبران ناپذیری را به آنان وارد کند.

 


وی با انتقاد از بی توجهی برخی سیاستمداران لبنانی نسبت به تهدیدهای تکفیری‌ برای لبنان، افزود: برخی در حالی خطر تکفیری‌ها برای لبنان و منطقه را نادیده می‌گیرند که روز به روز این تهدید فزاینده می‌شود. اینگونه افراد باید نسبت به اندیشه ها و مواضع سیاسی خود تجدید نظر کنند.

 

 


الموسوی گفت: ملت لبنان با هر گرایش سیاسی و مذهبی حقیقت اتفاقات سوریه، عراق، پاکستان، افغانستان و قطیف عربستان را دیده اند و نمی‌توان آنان را فریب داد. اگر تکفیری‌ها بتوانند به لبنان نفوذ پیدا کنند بی‌شک همان جنایت ها را در لبنان مرتکب می‌شوند.

 


این نماینده پارلمان لبنان همه مردم لبنان را هدف ماشین های بمبگذاری شده و حملات انتحاری دانست و اظهار داشت که اگر حزب الله در القصیر و قلمون با تکفیری‌ها نمی‌جنگید امروز وضعیت لبنان به کلی متفاوت با وضعیت امروز متفاوت بود.

 


وی با یادآوری گفته‌های رهبران تکفیری مبنی بر لزوم حمله به همه مناطق لبنان، گفت: آنها منتظر پایان فصل سرما برای حمله به مناطق لبنان بودند که این امر با پیش دستی مقاومت اسلامی ناکام ماند./983/ب902/ک

ارسال نظرات