۰۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۷
کد خبر: ۲۶۳۰۸۶
عضو شورای حوزه علمیه مازندران:

رژیم آل سعود مهم ترین حامی گروه های تکفیری در منطقه است

خبرگزاری رسا ـ عضو شورای حوزه علمیه مازندران با اشاره به جنایت های رژِیم آل سعود در یمن و دیگر کشورهای منطقه گفت: رژیم آل سعود مهم ترین حامی گروه های تروریستی تکفیری در منطقه است.
حجت الاسلام رحماني، امام جمعه آمل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام محمد علی رحمانی آملی، امام جمعه آمل امروز در مراسم مشترک نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان که به مناسبت سوم خرداد در سپاه آمل برگزار شد، گفت: ملت شریف ایران برای دفاع از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ایثارگری خود را ثابت و دشمنان ما نیز به خوبی این واقعیت را می دانند و اگر دشمن به این نتیجه می رسید که با گزینه نظامی می تواند بر ما غلبه کند بسیار پیش تر از این اقدام می کرد.


وی افزود: دشمن اگر دست از فزون‌ خواهی برندارد و فراتر از توافق‌های صورت گرفته طلب کند باید بداند که مردم ایران در برابر همه تهدیدات مقاومت و ایستادگی می‌کنند که آمریکا و غرب باید توجه داشته باشند دوران تهدید بر علیه ملت ایران تمام شده است.


امام جمعه آمل تصریح کرد: ملت ایران آرامش، امنیت و استقلال فعلی را مدیون ایثارگری های شهدا، جانبازان و رزمندگان و رهبری ارزشمند امام راحل و مقام معظم رهبری است.


عضو شورای حوزه علمیه مازندران با اشاره به علاقه مندی ملت های مسلمان منطقه به ایران، یادآورشد: دل همه رزمندگان کشورهای عراق، سوریه و یمن به ما و همه امید آنها به ایران است.


وی با تاکید بر این که امروز ایران در خاورمیانه دارای ابهت است، گفت: ابرقدرت ها از قدرت ایران که برگرفته از آرمان های شهدای عزیز و انفاس قدسیه امام و رهبری است وحشت دارند و این در سر تیتر همه خبرگزاری های دنیا قرار دارد.


امام جمعه آمل با بیان این که دو هزار و 500 اتاق فکر در آمریکا نقشه می کشند که چگونه شیعه را مهار کنند، ادامه داد: امروز دشمن از سوی داعش و امثال آن ها قصد دارد تا اسلام هراسی را در میان مردم رواج دهند.


حجت الاسلام رحمانی آملی با اشاره به نسل کشی در کشور یمن، گفت: ظلم در حریم اسلام معنا ندارد و شما که داعیه اسلام  دارید با کمک آمریکا و صهیونیست ها بمب بر سر مردم مظلوم و بی دفاع یمن می ریزید.


وی با انتقاد از سکوت کشورهای مدعی حقوق بشر، بیان داشت: آن هایی که مدعی حقوق بشر هستند چشم خود را بسته و در مقابل ظلم آل سعود سکوت می کنند.


 امام جمعه آمل با تاکید بر این که ایران اسلامی پشت سر مردم مظلوم است، گفت: ما براساس فرمایشات مقام معظم رهبری هرگز از موضوع اصلی خودمان عقب نشینی نخواهیم کرد.


گفتنی است؛ دراین مراسم علاوه بر تجلیل از خانواده های معظم شهدا، کاروان دوچرخه سواران بسیجی گردان امام حسین(ع)، آمل را به مقصد مشهد مقدس با شعار «خرمشهر را خدا آزاد کرد» مسیر را رکاب خواهند زد./950/پ202/ب1

ارسال نظرات