۰۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۸
کد خبر: ۲۶۳۱۱۸
رییس اداره اوقاف و امور خیریه کاشان:

آل سعود در یمن به هیچ یک از اهداف خود نرسیده است

خبرگزاری رسا ـ رییس اداره اوقاف و امور خیریه کاشان با اشاره به این که بعد از سقوط منصور الهادی، عربستان با حمله به یمن اهدافی را دنبال کرد ازجمله برگرداندن منصور الهادی و سرکوب انصارالله بود، گفت: آل سعود در طول شصت روز تجاوز خود به یمن به هیچ یک از اهداف خود نرسیده است.
حجت الاسلام محسن ضيايي رييس اداره اوقاف و امور خيريه شهرستان كاشان

حجت الاسلام محسن ضیائی، رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کاشان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، با اشاره به این که هدف اصلی عربستان مقابله با هلال شیعی در سوریه، عراق، لبنان و ایران و گروه های مقاومت است، گفت: انصارالله در یکی از مناطق سوق الجیشی عرب و در جغرافیای سیاسی و اقتصادی جهان در منطقه باب المندب واقع شده است که اکثر آنها شیعه و متأسی از شیعیان ایران و لبنان هستند.

 

وی افزود: عربستان با وجود حمایت شدید از القاعده در یمن، نتوانست دولت حامی خود را در یمن حفظ کند و شاهد استعفا و فرار منصور الهادی بودیم که این موضوع برای آنها بسیار سخت بود که کشوری مانند یمن که به عنوان فقیرترین کشور حاشیه دریای سرخ و خلیج فارس است بتواند با سیاسیت های عربستان در این کشور مقابله کند.

 

حجت الاسلام ضیائی با اشاره به این که بعد از سقوط منصور الهادی، عربستان با حمله به یمن اهدافی را دنبال کرد ازجمله برگرداندن منصور الهادی و سرکوب انصارالله بود، گفت: آل سعود در طول شصت روز تجاوز خود به یمن به هیچ یک از اهداف خود نرسیده است.

 

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کاشان گفت: انقلاب یمن در حال پیشرفت و حرکت به جلو است و از جمله اقدامات آنها پاکسازی داخل یمن از القاعده و وهابیتی است که در این کشور با پشتیبانی عربستان وارد شده اند.

 

وی با اشاره به این که یمن ابتدا به دنبال از بین بردن دشمنان داخلی است، گفت: در آینده شاهد پاسخ کوبنده یمن به متجاوزان و حامیان آنها خواهیم بود.

 

 به گفته وی کشورهای غربی هر زمان که به نفعشان باشد دَم از آزادی بیان، حقوق بشر و استقلال می زنند، اما هر کجا یک طرف شیعیان و یا نیروهای مقاومت باشند شعار های خود را فراموش می کنند.

 

وی یادآور شد: اسراییل در غزه جنایات بسیاری را مرتکب شد ضمن این که عربستان در یمن نیز با تجاوزی سهمگین تر از صهیونیست ها به کشتار مردم بی دفاع این کشور پرداخت، اما آنهایی که داعیه حقوق بشر دارند در این مورد سکوت کرده اند چرا که طرفدار عربستان هستند.

 

حجت الاسلام ضیائی با اشاره به این که در تاریخ 1400 ساله اسلام در عربستان به عنوان یک کشور دیکتاتور، تا کنون هیچ انتخاباتی برگزار نشده است، گفت: در عربستان فقط یک انتخابات برگزار شده است آن هم قبل از هجرت پیغمبر اسلام(ص) بود که 40 نفر دور هم جمع شدند تا پیغمبر اسلام(ص) را به شهادت برسانند.

 

رییس اداره اوقاف و امور خیریه کاشان،  وضعیت حقوق بشر در عربستان را وحشتناک خواند و گفت: حقوق زنان در عربستان به وضوح ضایع می شود اما مدعیان حقوق بشر در رابطه با اتفاقات عربستان سکوت کرده اند./1307/ت302/ح

ارسال نظرات