۰۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۰
کد خبر: ۲۶۳۳۶۸
در اصفهان؛

نشست تخصصی خودکفایی ملی در افق تمدن نوین اسلامی برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ نشست تخصصی خودکفایی ملی در افق تمدن نوین اسلامی پنج شنبه 7 خردادماه در سالن همایش های خانه بیداری اسلامی اصفهان برگزار می‌شود.
نشست

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان نشست تخصصی «خودکفایی ملی در افق تمدن نوین اسلامی» با حضور دکتر عادل پیغامی معاون پژوهشی و استاد اقتصاد دانشگاه  امام صادق و دکتر مرتضی دهقان نژاد استاد تمام تاریخ و عضو هیأت علمی گروه تاریخ دانشگاه اصفهان ساعت 10 صبح پنج شنبه 7 خردادماه در سالن همایش های خانه بیداری اسلامی برگزار می شود.

 

این نشست با هدف بررسی نقش ویژه اقتصاد مقاومتی در خودکفایی ملی و شکل گیری تمدن نوین اسلامی برگزار می شود.

 

این نشست ضمن بررسی تجربه موفق و پیشینه تاریخی اقتصاد مقاومتی در تاریخ معاصر کشور، به جایگاه بی بدیل اقتصاد مقاومتی در تدوام و تثبیت انقلاب اسلامی و شکل گیری تمدن نوین اسلامی در آینده خواهد پرداخت.

 

در این نشست پژوهشگران مقالات علمی خود را با محوریت اقتصاد مقاومتی ارائه می کنند و توزیع ویژه نامه «خودکفایی ملی؛ شکوفایی اقتصادی» و برپایی نمایشگاه کتاب از دیگر برنامه های جانبی این نشست تخصصی است.

 

برگزاری میزگرد تخصصی- علمی نقد و بررسی کتاب «درس گفتارهای اقتصاد مقاومتی» اثر دکتر عادل پیغامی یکی دیگر از ویژه برنامه های این نشست تخصصی است که با حضور پژوهشگران و محققین حوزه علوم انسانی و اقتصاد مقاومتی در سالن کنفرانس خانه بیداری اسلامی برگزار خواهد شد.

 

شایان ذکر است، این نشست از ساعت 10 صبح هفتم خرداد در خانه بیداری اسلامی واقع در خیابان نشاط، کوچه14 آغاز می شود./939/د102/ح

ارسال نظرات