۰۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۸
کد خبر: ۲۶۳۴۳۵
رییس عقیدتی سیاسی ارتش:

اقتدار ایران پیام صلح به کشورهای همسایه دارد

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام والمسلمین آل‌هاشم در بازدید از صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی گفت: رسانه‌ها می توانند پیام صلح و دوستی و مقابله با تهدید و تجاوز را به گوش دوستان و دشمنان نظام برسانند.
آل هاشم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم، رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز به همراه جمعی از فرماندهان عالی رتبه ارتش با مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی دیدار و بر ضرورت تعامل بیشتر ارتش و رسانه برای نمایش اقتدار ارتش در صیانت از مرزهای ایران اسلامی تأکید کرد.

 


وی با تأکید بر نقش رسانه ملی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، خاطرنشان کرد: نوع تعامل ارتش و صدا و سیما در معرفی اقتدار این نیرو برای صیانت از مرزهای ایران اسلامی بسیار مهم است و ما می توانیم از طریق رسانه به اهداف بلند مدت خود دست پیدا کرده و پیام صلح و دوستی و مقابله با تهدید و تجاوز را به گوش دوستان و دشمنان نظام برسانیم.

 


حجت‌الاسلام والمسلمین آل‌هاشم با اشاره به سطح آمادگی نیروهای مسلح به ویژه ارتش جمهوری اسلامی ایران در مقابله با هر گونه تهدید و تجاوز احتمالی دشمنان نظام گفت: ارتش در اوج آمادگی به سر می برد و هر لحظه گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی برای دفع هرگونه توطئه و تهدید دشمنان انقلاب اسلامی ایران است.

 


رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران در پایان از تلاش و همکاری حوزه های مختلف صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی در پوشش مناسبت‌ها و برنامه های مختلف ارتش استان تقدیر و آمادگی ارتش را برای همکاری با صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی اعلام کرد.

 


همچنین سیدمحسن لطیفی، مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی با اشاره به نقش و جایگاه ارتش در کشور گفت: رسالت خطیر ارتش جمهوری اسلامی در صیانت از میهن عزیزمان بر هیچ کس پوشیده نیست و رسانه هم در راستای رسالت خود برای ترویج فرهنگ ایثار و پوشش رادیویی و تلویزیونی برنامه های این نیروی مقتدر ، آماده هر نوع همکاری است.

 


وی با اشاره به ظرفیت‌های خبری و رسانه‌ای موجود در فعالیت های ارتش افزود: برای ماندگاری هر کاری باید آن را رسانه ای کرد، توانمندی ها و پتانسیل های عظیمی در ارتش وجود دارد و می توان بخشی از آن خدمات و اقدامات را با همکاری رسانه ها و به ویژه رسانه ملی اطلاع رسانی و منعکس کرد.

 


مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی خاطر نشان کرد: در ارتش جمهوری اسلامی ایران فرماندهان توانمندی هستند که رسانه استانی به نوبه ی خود آمادگی دارد برای حضور این عزیزان در برنامه های رادیویی و تلویزیونی برنامه ریزی های لازم را انجام دهد./935/پ202/ب4

ارسال نظرات