۰۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۲
کد خبر: ۲۶۳۸۲۷
شاهزاده سعودی:

رسانه‌های سعودی به جای آگاه سازی گمراه می‌کنند

خبرگزاری رسا ـ در پی افزایش اختلافات داخلی عربستان شاهزاده سعودی بار دیگر وزیر دفاع عربستان را به سوء استفاده از اموال مردم عربستان متهم کرد.
سعود بن سيف النصر شاهزاده سعودي

 

 

به گزارش خبرگزای رسا، در پی افزایش اختلافات داخلی دربار عربستان و آغاز موج اعتراضات علیه آل سعود، سعود بن سیف النصر، شاهزاده سعودی که چندی پیش بیعت خود با محمد بن نایف ولیعهد و محمد بن سلمان، جانشین ولیعهد را نفی کرد، در اظهارات جدیدی به شدت از اقدامات محمد بن سلمان که پست وزارت دفاع را نیز بر عهده دارد انتقاد کرد.


این شاهزاده سعودی در صفحه اجتماعی توییتر خود محمد بن سلمان را "جنرال کوچک" خطاب کرد و افزود: در معاملات میلیاردی که عربستان با اموال مردم این کشور انجام داده است این جنرال کوچک در وزارت دفاع و شرکت نفتی آرامکو به سهم خود رسیده است. 


وی در این پیام به اوضاع داخلی عربستان اشاره کرد و از این سوال را مقامات عربستانی پرسید که آیا جنگ علیه یمن توانسته است اوضاع نا به سامان داخلی را بهبود بخشیده و چالش‌های پیش روی عربستان را مرتفع کند و یا مشکلات این کشور را دو چندان کرده است.


سعود بن سیف النصر به سکوت رسانه‌های تابع ال سعود در عدم بیان حقایق داخلی این کشور و اهداف عربستان از جنگ در یمن اشاره و تصریح کرد: در دورانی که ما هستیم رسانه‌ها به جای آگاه سازی مردم از حقیقت، به گمراه سازی افکار عمومی می‌پردازند./1321/ب903/ک

ارسال نظرات