۰۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۳
کد خبر: ۲۶۳۹۱۳

معرفی آثار بوستان کتاب با موضوع «جوان»

خبرگزاری رسا ـ مؤسسه بوستان کتاب در موضوع «جوان»، بیش از 25 عنوان کتاب مستقل، به قلم نویسندگان فرهیخته و اساتید حوزه و دانشگاه، چاپ و منتشر کرده است.
آثار بوستان کتاب با موضوع «جوان»

 

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل به نقل از بوستان کتاب، مهدی محدثی، کارشناس بازاریابی ارتباط با مراکز علمی بوستان کتاب، با نزدیک شدن روز جوان، ضمن اعلام این خبر گفت: تعداد آثار مؤسسه بوستان کتاب که مستقلا به موضوع «جوان» پرداخته، بیش از 25 عنوان است که این آثار، به قلم زیبا و توانای نویسندگان فرهیخته و اساتید حوزه و دانشگاه نگاشته شده است.

 

مهدی محدثی تصریح کرد: تنوع این آثار به گونه ای است که مخاطبانی خاص و عام دارد و هم اقشار تحصیل کرده (حوزوی و دانشگاهی) و هم عموم خوانندگان اعم از زن و مرد و نیز گروه سنی نوجوان، می توانند از این آثار استفاده کنند.

 

وی افزود: گفتنی است که تعداد قابل توجهی از این کتابها، به چاپ های متعددی رسیده که این امر، حاکی از رویکرد مثبت خوانندگان و اقشار جوان علاقه مند به مطالعه این گونه آثار است. اسامی تعدادی از این کتاب ها و نویسندگان این آثار عبارت است از : جوان و همسر گزینی؛ تالیف آیت الله ابراهیم امینی/ احکام جوانان؛ تالیف محمود اکبری/ جوان از منظر معصومان؛ تالیف محمد جواد مروجی طبسی/ جوان در پرتو اهل بیت؛ تالیف محمد علی خادمی کوشا/ از فرصت تا حسرت جوانی؛ تالیف محسن فتاحی اردکانی/ آنچه یک جوان باید بداند (ویژه پسران و دختران)؛ تالیف رضا فرهادیان/ بررسی مسائل جوانان؛ تالیف محمد سبحانی نیا/ پلی به دنیای نسل جوان؛ احمد عابدینی/ ایستگاه آخر؛ تالیف مهدی محدثی/ جوانان در طوفان غرایز؛ تالیف همت سهراب پور.

 

روز شنبه نهم خرداد، مصادف با یازدهم شعبان، سالروز ولادت با سعادت حضرت علی اکبر علیه السلام است که «روز جوان» نامگذاری شده است./998/د102/ق

ارسال نظرات