۰۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۵
کد خبر: ۲۶۴۰۳۷
رییس مجمع علمای صور لبنان:

حضور تکفیری‌ها در عرسال لبنان با حمایت جریان 14 مارس صورت پذیرفت

خبرگزاری سا ـ رییس مجمع علمای صور لبنان تأکید کرد که اشغال بخش هایی از عرسال لبنان از سوی گروه های تکفیری با حمایت جریان 14 مارس صورت پذیرفت.
شيخ علي ياسين رييس جمعيت علماي صور لبنان



به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام علی یاسین، رییس مجمع علمای صور لبنان در بیانیه هفتگی این مجمع با انتقاد از مواضع جریان 14 مارس، گفت: این جریان که امروز داعیه دار حمایت از اهالی عرسال لبنان است خود مسؤول ورود گروه های تکفیری به این منطقه است.

 


وی افزود: بسیاری از مشکلات عرسال ناشی از اقدامات 14 مارس و حمایت آن از تکفیری ها است. اهالی عرسال به هیچ وجه خواهان مقابله با ارتش و نیروهای امنیتی نیستند.

 


این عالم لبنانی با یادآوری فداکاری های مقاومت اسلامی در سال های گذشته و در نبرد با رژیم صهیونیستی، بیان داشت: نبرد امروز مجاهدان مقاومت با گروه های تکفیری برای دفاع از لبنان است و مقاومت اسلامی تلاش دارد توطئه موجود علیه عرسال لبنان را خنثی کند.

 


حجت الاسلام علی یاسین با تأکید براینکه مردم عرسال هیچ سنخیتی با تکفیری‎ها ندارند، تصریح کرد: برخی اظهارات محدود  در حمایت از تروریسم توانایی مقابله با اکثریت مردم و جلوگیری از اقدامات ارتش، ملت و مقاومت در بیرون راندن تکفیری ها را ندارد.

 


گفتنی است برخی جریان های سیاسی لبنان از قبیل 14 مارس در حالی به انتقاد از اقدامات حزب الله در قلمون برای بیرون راندن تکفیری‌ها از خاک لبنان می‌پردازند که مناطقی مانند حومه عرسال به طور کامل در اشغال آنان به سر می‌برد./983/ب901/ک

ارسال نظرات