۰۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۰
کد خبر: ۲۶۴۱۹۴
مدیر مدارس علمیه خوزستان:

جاهلیت مدرن به دنبال حرکت دادن انسان‌ها به سوی فساد، جهل و خونریزی است

خبرگزاری رسا ـ مدیر مدارس علمیه خوزستان با اشاره به این که جاهلیت مدرن به معنای حرکت دادن انسان ها به سوی فساد، جهل، خونریزی و قتل عام یکدیگر است، گفت: اگر واقع‌بینانه به وضعیت کشورهای غربی نگاه کنیم به روشنی این مسأله را در جوامع آنها مشاهده می کنیم.
حجت الاسلام مسعود بهرام پور، مدير مدارس علميه خوزستان

حجت الاسلام مسعود بهرام پور، مدیر مدارس علمیه خوزستان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به این که رهبر معظم انقلاب با توجه به وجود امکانات بالای فناوری در کشورهای غربی اسم این بحران را جاهلیت مدرن نام‌گذاری کردند، اظهار داشت: جاهلیت مدرن یعنی جاهلیتی که افزون بر خونریزی استفاده از پیشرفت های علمی این زمینه است.

 

وی با اشاره به این که جاهلیت مدرن به معنای حرکت دادن انسان ها به سوی فساد، جهل، خونریزی و قتل عام یکدیگر است، ابراز داشت: اگر واقع بینانه به وضعیت کشورهای غربی نگاه کنیم به روشنی این مسأله را در جوامع آنها مشاهده می کنیم.

 

حجت الاسلام بهرام پور با تأکید بر این که جاهلیت در گذشته به معنای فقدان علم در میان بشر بود، افزود: اکنون غرب از نتایج فعالیت های خود در زمینه جاهلیت مدرن آگاهی دارد.

 

مدیر مدارس علمیه خوزستان افزود: غرب می داند که گسترش تسلیحات نظامی نتیجه ای جز جنگ و ورود به کشورهای بیگانه با عنوان حمایت از آنها و مقابله با تروریست عاقبتی جز ایجاد فتنه نخواهد داشت.

 

وی تصریح کرد: کشورهای غربی با اطلاع از عاقبت کارهای خود با ظاهری فریبنده که در حقیقت تروریسم دولتی است دست به چنین کارهای زده اند.

 

حجت الاسلام بهرام پور با اشاره به وظیفه امت اسلامی نسبت به عدم گسترش جاهلیت مدرن در دنیا اظهار داشت: شناخت راه، بصیرت و بینش داشتن، هوشیاری و حضور فعال در صحنه ها و واکنش در برابر موضع ظالمانه از وظایف امت اسلامی است.

 

مدیر مدارس علمیه خوزستان در پایان تأکید کرد: پیروی از رهنمودهای ولی امر مسلمین و پشتیبانی از ولایت توطئه های دشمنان را خنثی می کند./9453/ت302/ح

ارسال نظرات