۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۲
کد خبر: ۲۶۴۵۰۶

آیین گشایش نمایشگاه کتاب و اسناد قیام 15 خرداد

خبرگزاری رسا ـ رییس حوزه هنری در آیین گشایش نمایشگاه کتاب و اسناد قیام 15 خرداد با عنوان «آئینه نهضت» گفت: شهدای قیام 15 خرداد از پیشگامان نهضت انقلاب اسلامی بودند و حق بزرگی بر گردن همه ما دارند.
مؤمني شريف، رييس حوزه هنري سازمان تبليغات اسلامي

 

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از حوزه هنری، آیین گشایش نمایشگاه کتاب و اسناد قیام 15 خرداد، به مناسبت پنجاه و دومین سالگرد این نهضت عصر امروز 10 خردادماه با حضور حجت الاسلام رحیمیان تولیت آستان مقدس مسجد جمکران و از مبارزان قیام 15 خرداد و محسن مومنی شریف رئیس حوزه هنری در گالری ابوالفضل عالی حوزه هنری برگزار شد.

 

محسن مومنی شریف، رییس حوزه هنری، در آغاز این مراسم در سخنان کوتاهی ضمن گرامی داشتن یاد و خاطره امام و شهدای قیام 15 خرداد اظهار کرد: شهدای این قیام از پیشگامان نهضت انقلاب اسلامی بودند و حق بزرگی بر گردن ما دارند.

 

وی اظهار کرد: از حجت‌الاسلام رحیمیان که امروز به حوزه هنری تشریف آوردند برای شرکت در افتتاحیه این نمایشگاه سپاسگزاریم. ایشان از یاران قدیمی امام بودند و هم در امر مبارزه فعال بودند و هم هنرمند توانایی هستند.

 

مومنی شریف افزود: افتخار بزرگی است که امروز در خدمت حاج آقا رحیمیان هستیم، کسی که این توفیق را داشتند سال‌های سال در امر مبارزه بر علیه طاغوت در کنار امام باشند. خیلی خوشحالیم که این نمایشگاه با حضور ایشان افتتاح می‌شود.

 

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی در پایان گفت: برگزاری نمایشگاه به مناسبت قیام 15 خرداد یکی از اقداماتی است که هر ساله توسط حوزه هنری صورت می‌گیرد. این نمایشگاه در هر سال به فراخور شرایط با تنوع و گوناگونی موضوعات و رویکردهای ویژه‌ای برگزار می‌شود و من از همه دست‌اندرکاران برگزاری این نمایشگاه صمیمانه تشکر می‌کنم.

 

نمایشگاه کتاب و اسناد «آئینه نهضت» از امروز تا 12 خردادماه در گالری ابوالفضل عالی حوزه هنری دایر خواهد بود و علاقه‌مندان می‌توانند در این روزها از ساعت 8:30 تا 16 از این نمایشگاه دیدن کنند./998/د102/ق

ارسال نظرات