۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۸
کد خبر: ۲۶۴۶۴۶
امام جمعه پلدختر:

امام خمینی مکتب اهل بیت را احیا کرد

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه پلدختر با بیان این که مکتب امام راحل برگرفته از مکتب اهل بیت(ع) است، افزود: امام خمینی(ره) مکتب اهل بیت(ع) را احیا کرد.
امام خميني(ره)

حجت الاسلام محمد سوری، امام جمعه پلدختر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به این که برخی افراد دم از خط امام(ره) می‌زنند و در عمل فاصله دارند، بیان داشت: این افراد برای این‌که مردم آنها را طرد نکنند، این‌گونه رفتار می‌کنند.

 

وی افزود: باید در راستای جلوگیری از مشکلات، در عمل به اهداف امام راحل نزدیک باشیم چرا که با گفتار مشکلی برطرف نمی‌شود.

 

حجت الاسلام سوری با بیان این که امام خمینی(ره) مکتب اهل‌بیت(ع) را احیا کرد، تصریح کرد: امام خمینی(ره) اهداف و برنامه های خویش را از مکتب اهل بیت(ع) گرفت و در راستای شکل گیری انقلاب عمل کرد.

 

وی در ادامه خاطرنشان کرد: افرادی که از خط امام راحل پیروی می کنند، ملاک داوری این افراد این است که در عمل چه اندازه به اهداف و آرمان های امام راحل پایبند هستند.

 

رهنمودهای رهبر معظم انقلاب راه گشا است

امام جمعه پلدختر با اشاره به این که رهبر معظم انقلاب ادامه دهنده راه امام خمینی(ره) است، ابراز داشت: رهبر فرزانه انقلاب همچون خورشید می درخشد و رهنمودهای ایشان در عرصه های گوناگون راه گشا است.

 

وی با یادآوری فتنه 88 و بحث مذاکرات هسته ای افزود: اگر رهنمودهای رهبر معظم انقلاب نبود، قطعا کشور سقوط می کرد.

 

حجت الاسلام سوری خطاب به تیم مذاکره کننده هسته ای یادآور شد: باید توجه داشت که سخنان رهبر معظم انقلاب موجب پیروزی در مذاکرات می‌شود.

 

مردم صاحب انقلاب هستند

امام جمعه پلدختر با بیان این که رهبری امام راحل و تبعیت مردم از ایشان در شکل گیری انقلاب مؤثر بود، اظهار داشت: هیچ گروه سیاسی در شکل‌گیری انقلاب نقش نداشت و مردم صاحبان اصلی انقلاب هستند.

 

حضور روحانیت شیعه سبب کوتاهی دست دشمن از کشور شد

حجت الاسلام سوری با تأکید بر این‌که دین نباید از سیاست جدا باشد، افزود: کشوری که در رأس آن ولی‌فقیه قرار دارد، روحانیت باید از کشور دفاع کند.

 

وی با اشاره این‌که سیاست ما برگرفته از دین است، بیان داشت: بر جامعه روحانیت واجب است که از دین دفاع کند./9459/ت302/ح

ارسال نظرات