۱۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۸
کد خبر: ۲۶۴۸۶۱
عضو هیات رییسه مجلس مطرح کرد؛

نگرانیم خاطره گویی ها ملاک رفتار و عمل مسؤولان قرار گیرد/ «غنی سازی 20 درصد» برگ برنده ای که دولت به آسانی از دست داد

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم تهران مجلس شورای اسلامی گفت: دلسوزان و منتقدان و دلواپسان هر زمان که حرفی زدند، سرکوب شدند مجلس از گردونه خارج شد و دولت به تنهایی در این مسیر قدم برداشت و این اشتباه بزرگی بود.
مهرداد بذرپاش، عضو شوراي مرکزي فراکسيون اصولگرايان مجلس شوراي اسلامي بذرپاش مهرداد بذرپاش

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین مهرداد بذرپاش نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی شب گذشته یازدهم خرداد در اجتماع بزرگ «ما اجازه نمی‌دهیم» مسجد امام خمینی(ره) قزوین گفت: چشمان منتظر علیرضا برای ما یک پیام دارد و آن این است که نباید به این سرعت فراموش کنیم برای سربلندی ایران عزیز چه سرمایه هایی را فدا کرده ایم.

 

وی در ادامه افزود: از شهید مصطفی احمدی روشن  متشکریم، چرا که به ما نسل سومی ها نشان داد که می‌شود در همه لحظات برای شکوفایی این کشور تلاش کرد و از جان مایه گذاشت.

 

خاطره گویی بزرگان کشور مشکل ساز است

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ضمن تسلیت به مناسبت ایام رحلت جانگداز بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد: نگران این هستیم که بعضی اشخاص بزرگ کشور به بهانه های مختلف عقاید خود را با دیدن خواب به این شخصیت بزرگ پیوند بزنند، نگران این هستیم که خاطره گویی اشخاص ملاک رفتار مسؤولان کشور قرار بگیرد تا هر کسی بتواند دغدغه های خودش را در قالب خاطره ای از امام خمینی به خورد این مردم بدهد.

 

بذر پاش با اشاره به جایگاه اصیل و با عظمت ایران در تاریخ ابراز کرد: اینجا ایران است ، اینجا سرزمین شیران است ، رییس علی دلواری ، میرزا کوچک خان رجایی امیرکبیر ها در این سرزمین زندگی کرده و اسطوره شدند. سرزمین امام خمینی است.این ملت نه عکس یادگاری با جان کری و اوباما را افتخار خود می‌داند و نه صحبت دو نفره با اوباما رو هدف قرار می‌دهد و تمام تلاشش مبنی بر بزرگترین جمله تاریخ از بزرگترین شخصیت جهان برگرفته که فرمود آمریکا هیچ غلطی نمی‌کند.

 

نماینده مجلس شورای اسلامی  با ذکر برخی اشتباهات مسئولین در مذاکرات هسته ای اظهار کرد: بعضی دچار اشتباه محاسباتی در شناخت ایران و ملت عزیزش شده اند و این مسئله در طول تاریخ به کرات تکرار شده است.از مسئولین درخواست می‌کنم امنیت ملی ما را به مذاکره  نگذارید . ملتی که شهید دارد ایثار گر دارد خانواده شهید دارد از تحریم نمیترسد . اشتباه آنجایی بود که شفاف گویی نکردیم که این منطقه نظامی ممنوع است و آمریکا به اشتباه فکر کرده که میتواند این جسارت را بکند و به خود اجازه دهد تا این شرط را پیشنهاد دهد.

 

ما به دنبال توافق خوب هستیم نه هر توافقی

وی در ادامه افزود: توافق خوب مورد مطالبه مردم است نه هر توافقی. دشمنی که قسم خورده تا ایران اسلامی را از بین ببرد دلش به حال ایران نمی‌سوزد. و باید بدانید که این مذاکرات به نفع دشمن است. مذاکرات ژنو اشتباه بود و اثر آن باعث شد تا آمریکا احساس کند که ملت ایران احتیاج به این مذاکره دارد تا جایی که درخواست نظارت بر سیستم نظامی ایران را داد.

 

بذر پاش در باره گزاش صد روزه دولت در ابتدای کار تصریح کرد: مبارزه با منتقدان در داخل کشور و سیاه نمایی ها مبنی بر اینکه دیگر راهی برای رفاه و پیشرفت ایران نیست و تحریم ها سنگین است باعث نتیجه نامطلوب در مذاکرات شد. 20 درصد غنی سازی هسته ای برگ برنده ای بود تا بوسیله آن تحریم های بزرگ تری را از بین ببریم نه اینکه با عجله برای گزارش صد روزه آن را از دست بدهیم و همه آن را اکسید کنیم تا گزارشی ساده و بدون فایده نصیب ملت ایران شود.

 

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در پایان با اشاره به رفتار نادرست دولت در قبال منتقدان داخلی گفت : دلسوزان و منتقدان و دلواپسان هر زمان که حرفی زدند آنها سرکوب شدند مجلس از گردونه خارج شد و دولت به تنهایی در این مسیر قدم برداشت و این اشتباه بزرگی بود و این نتیجه بد را در لوزان دیدیم.مسئله هسته ای بهانه ای بود برای نفوذ و ورود به مناطق امنیتی ایران.

 

وی افزود: نطنز و فردو و راکتور آب سنگین همگی تحت الشعاع این مذاکرات قرار گرفت و این عقب نشینی سنگین بر ایران عزیز متحمل شد این یک خیانت است که اجازه بدهیم تا آمریکایی ها در کشور ثالث از مقام داران نظامی و دانشمندان هسته ای بازجویی در لباس مصاحبه به عمل بیاورد ./849/پ202/ج

ارسال نظرات