۱۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۲
کد خبر: ۲۶۵۰۱۶
امام‌جمعه شبانکاره:

دشمن به دنبال بدنام کردن روحانیت است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه شبانکاره گفت: همه‌کسانی که امروز در دنیا فساد، ظلم و جنایت می‌کنند، به دنبال این هستند که به راه‌های مختلف فرهنگی و بدنام کردن، روحانیت را از سر راه بردارند.
حجت الاسلام حمادي

حجت‌الاسلام رسول حمادی امام‌جمعه شبانکاره در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، با اشاره به نقش و جایگاه مردم در اندیشه سیاسی امام خمینی(ره) گفت: مردم نقش اصلی را در انقلاب اسلامی ایفا کردند و فرمان‌های امام(ره) که با نام اسلام و ندای اسلام برپاشده بود را باجان و دل پاسخ دادند.

 

وی افزود: مردم جز امام کسی دیگر را نمی‌شناختند و دیگر جایی برای سیاست‌های دیگر نبود، هرچه که بود، امام و انقلاب اسلامی بود و این راه ادامه خواهد داشت.

 

امام‌جمعه شبانکاره اظهار داشت: امروز، مردم ما با پیروی از ولایت مطلقه فقیه سیاست اصلی انقلاب اسلامی را که همان مبارزه با همه زورمداران، سردمداران، زرمداران و ظالمان دنیا است، دنبال می‌کنند.

 

حجت‌الاسلام حمادی بابیان اینکه حضرت امام(ره) بر جایگاه روحانیت در نظام اسلامی تأکید داشتند، تصریح کرد: امام خمینی(ره) روحانیت را خیلی دوست می‌داشت و با آنان همراه بود و روحانیت هم با ایشان همراه بودند.

 

وی ادامه داد: آنچه امروز برای روحانیت خطر محسوب می‌شود، دنیازدگی، دنیاخواهی و به دنبال رفاه دنیوی رفتن است.

 

امام‌جمعه شبانکاره بیان کرد: امروزه دشمنان اسلام در فضای مجازی و حقیقی، با تلاش و فعالیت به دنبال این هستند که سرنخی پیدا کنند که به هر شیوه‌ای روحانیت را متهم کنند.

 

حجت‌الاسلام حمادی اضافه کرد: آن‌ها می‌دانند که روحانیت سد راه دشمنان خواهد بود و در مواقع گوناگون از اسلام دفاع می‌کند.

 

وی خاطرنشان کرد: همه‌کسانی که امروز در دنیا فساد، ظلم و جنایت می‌کنند، به دنبال این هستند که به راه‌های مختلف فرهنگی و بدنام کردن، روحانیت را از سر راه بردارند.

 

حجت‌الاسلام حمادی در ادامه گفت: دشمنان اسلام با داستان‌سرایی چیزهایی می‌بافند و به اسلام و روحانیت ربط می‌دهند تا شاید بتوانند روحانیت را از چشم مردم بیندازند، اما مردم ما و روحانیت آگاه و بیدار هستند و نخواهند گذاشت که این ضعف عارض شود.

 

امام‌جمعه شبانکاره با اشاره به شیوه مدیریتی رهبر معظم انقلاب بعد از ارتحال امام، تأکید کرد: امام خامنه‌ای شیوه عالی مردم‌داری را در اداره کشور به‌صورت کلاسیک دنبال کرده‌اند و هر جا که دیدند نیاز به هدایت است، هدایتگر بوده‌اند و این هدایت‌های مقام معظم رهبری است که کشور را تا به اینجا آورده و انشاءالله به ساحل نجات خواهد رساند./846/ت302/ب4

ارسال نظرات