۱۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۹
کد خبر: ۲۶۵۴۴۸

فعالیت‌‎های مرکز گفتمان انقلاب اسلامی به مناسبت 14 خرداد

خبرگزاری رسا ـ مرکز گفتمان انقلاب اسلامی با همکاری، دانشجویان دانشگاه امام صادق(ع)، مؤسسه خط امام، جمعی از طلاب حوزه علمیه قم، دانشگاه علامه طباطبایی و بنیاد خاتم الاوصیا اقدام به پریایی ایستگاه‌های روشنگری کرد.
حضور مردمي در مراسم رحلت امام در تهران

مجتبی عیدی، نماینده مرکز گفتمان انقلاب اسلامی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با بیان اینکه غرفه ایستگاه‌های روشنگری با موضوع مذاکرات هسته ای مقابل درب شش حرم امام خمینی(ره) در حال برگزاری است، گفت: بسیج دانشجویی امام صادق(ع) به مناسبت 14 خرداد و حضور گسترده مردمی و به خاطر عشق به ولایت در حرکتی خود‌جوش اقدام به برگزاری غرفه‌هایی متناسب با موضوعات روز کرده است.


 
وی افزود: بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق(ع) در حرکتی کاملا خودجوش با تهیه بروشورها و تراکت ها در زمینه هسته ای به  تیراژ صد‌هزار جلد در محل ورودی حرم مطهر امام خمینی(ره) درحال توزیع اقلام خود هستند.


 
عیدی تصریح کرد: سی دی‌هایی تهیه شده که در آن با نمایش فیلم‌ها و مستند‌هایی در رابطه با موضوع هسته‌ای به روند مذاکرات پرداخته شده است.


 
نماینده مرکز گفتمان انقلاب اسلامی هدف از برپایی غرفه ایستگاه‌های روشنگری را عشق به آرمان‌های امام خمینی(ره) دانست و اظهار داشت: حمایت از دستاورد‌های انقلاب اسلامی و تبیین فعلی وضعیت کشور در این برهه حساس به ویژه روند مداکرات هسته‌ای از مهم‌ترین اهداف تشکیل غرفه‌های هیهات بوده است.


 
وی از مهم‌ترین دستاورد‌های انقلاب اسلامی را عزت و استقلال ملی دانست و تصریح کرد: عزت و استقلال و اقتدار ملی از مهم‌ترین دستاوردهایی است که در سایه حکومت اسلامی برآورده شده است.


 
این فعال فرهنگی با بیان این‌که دانشجو‌یان به عنوان موذن جامعه وظیفه حفظ و نگهداری دستاوردهای انقلاب را دارند، خاطر‌نشان کرد: انقلاب اسلامی محدود به زمان خاصی نیست و باید از دستاورد‌های آن محافظت کرد که مردم و دانشجویان وظیفه حراست و نگهبانی از آن را برعهده دارند.


 
وی افزود: جوانان ما با مطالعه صحیفه و دوری از روایات جعلی که امروزه در جامعه زیاد شده است در زمینه سیره عملی امام خمینی(ره) می توانند با افکار ایشان آشنا شوند.


 
عیدی با اشاره به اینکه سالگرد رحلت امام  خمینی(ره) مصادف است با سالروز انتخاب مقام معظم رهبری به عنوان ولی فقیه، تصریح کرد: جوان انقلابی امروز با سرلوحه قرار دادن رهنمود‌های مقام معظم رهبری می تواند پشتیبان ولایت فقیه باشد.

 

وی در پایان با اشاره به سایر فعالیت‌های انجام شده در ایستگاه‌های روشنگری، افزود: در مجموع 7 ایستگاه روشنگری در این ایام با بحث‌ها و گفت‌وگو‌های سیاسی و اعتقادی، تهیه طومار در مورد گزاره برگ ایرانی، برپایی ایستگاه تا آخر ایستاده‌ایم، نمایشگاه ما اجازه نمی‌دهیم و تهیه سی دی‌های چند رسانه‌ای برای تحلیل مذاکرات هسته‌ای در خدمت زائران حرم معمار کبیر انقلاب اسلامی بودند./856/ت303/ب4

ارسال نظرات