۱۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۷
کد خبر: ۲۶۶۱۴۶
از سوی مدرسه علمیه حضرت خدیجه مشهد؛

مسابقه کتابخوانی «آرمان شهر مهدوی» برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ واحد فرهنگی مدرسه علمیه حضرت خدیجه(سلام الله علیها) مشهد، مسابقه بزرگ کتابخوانی «آرمان شهر مهدوی» را برگزار می کند.
مسابقه کتابخوانی «آرمان شهر مهدوی» برگزار می شود

 

خانم امیری، معاون فرهنگی مدرسه علمیه حضرت خدیجه(سلام الله علیها) مشهد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، با اعلام این خبر، به هدف برگزاری این برنامه اشاره کرد و گفت: دعا جزء جدی ترین، پاک ترین و قوی ترین نحوه برقراری ارتباط انسان با خالق حکیم است، یکی از اهداف ائمه معصومین سلام الله علیهم که خود مفسر قرآن بوده اند و گنج های علوم الهی در نزد آنان است، جهت دادن به دعاهای مسلمین است، در این راستا دعاهای فراوانی با فرازهایی بلند و عمیق به دست ما رسیده است که راهنمایی برای سردرگمی های نفسانی تمام بشریت است. 

 

وی افزود: یکی از دعاهایی که از جانب امام عصر، حضرت مهدی علیه السلام معروف است، دعایی است که با فراز «اللهم ارزقنا توفیق الطاعه» آغاز می گردد و کتاب «آرمان شهر مهدوی» مشروح این دعا است.


معاون فرهنگی مدرسه علمیه حضرت خدیجه(سلام الله علیها) مشهد گفت: این دعا دارای محتوایی بسیار عمیق و برنامه ای آموزنده برای ایجاد یک شهر آرمانی و مدینه فاضله ای است که اگر با دقت و با توجه کامل خوانده شود، سرشار از درس های تربیتی و اخلاقی است که رعایت این درس ها، جامعه آرمانی مهدوی را تشکیل خواهد داد.


امیری با اشاره به این که سوالات این مسابقه، از «کتاب آرمان شهر مهدوی» انتخاب شده است. ابراز کرد: این کتاب مجموعه سخنرانی های خانم نیک، مدیر مدرسه علمیه حضرت خدیجه(سلام الله علیها) مشهد است که با قلم ایشان نوشته شده و به همت واحد تحقیقات مدرسه علمیه حضرت خدیجه(سلام الله علیها) مشهد تهیه و تنظیم شده است.

 

معاون فرهنگی مدرسه علمیه حضرت خدیجه(سلام الله علیها) مشهد با بیان این که این کتاب با 40 درصد تخفیف عرضه می شود، ابراز کرد: علاقه مندان می توانند برای دریافت کتاب و پاسخنامه، تا 20 خرداد ماه صبح ها از 9 به واحد فرهنگی این مدرسه مراجعه کنند. 

 

وی با اشاره به این که عموم علاقه مندان می توانند در این مسابقه شرکت کنند، تصریح کرد: اسامی برندگان نیمه ماه رمضان، همزمان با میلاد امام حسن علیه السلام اعلام خواهد شد.

 

امیری به جوائز این مسابقه اشاره و تصریح کرد: به نفر اول کارت هدیه 100هزار تومانی، نفر دوم کارت هدیه 70 هزار تومانی و نفر سوم کارت هدیه 50 هزار تومانی تعلق می گیرد.

 

معاون فرهنگی مدرسه علمیه حضرت خدیجه(سلام الله علیها) مشهد با اشاره به این که 25خردادماه، آخرین مهلت ارسال پاسخنامه است، یاد آور شد: علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیش تر به سایت مدرسه علمیه حضرت خدیجه(سلام الله علیها) مشهد به آدرس( www.mkhadijem.ir )مراجعه، یا با شماره 38468681-051 تماس حاصل کنند./1309/ت302/ق

ارسال نظرات