۲۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۴
کد خبر: ۲۶۶۷۹۴

تجمع مسلمانان آمریکا مقابل دادگستری در اعتراض به حقوق از دست رفته

خبرگزاری رسا ـ تعدادی از مسلمانان آمریکایی در اعتراض به تبعیض علیه مسلمانان در این کشور مقابل دادگستری تجمع کردند.
آمريکا

 

به گزارش خبرگزاری رسا، تعدادی از فعالان سیاسی مسلمان روز گذشته (پنج‌شنبه) در اعتراض به رفتار نامناسب پلیس این کشور علیه مسلمانان مقابل دادگستری در پایتخت آمریکا تظاهرات کردند.

 

این افراد دست‌نوشته‌هایی در دست داشتند که روی آنها نوشته شده بود: "اف‌بی‌آی از سال 1908 اقدام به شکنجه و کشتار مردم می‌کند" "پلیس از 1838 اقدام به شکنجه و کشتار سیاهپوستان می‌کند" "دولت باید به خشونت پایان دهد" "دموکراسی آمریکایی یعنی جاسوسی و ترور شهروندان " "در مقابل تبعیض علیه مسلمانان ایستادگی کنید".

 

یکی از افراد حاضر در این تجمع با بیان اینکه پلیس فدرال آمریکا با وجود حق شهروندی ابراهیم توداشو (دوست یکی از دو بمب‌گذار بوستون) و سابقه کار در ارتش آمریکا وی را به قتل رسانده است گفت: اگر ماموران پلیس فدرال قصد ورود به منزل شما را داشتند به آنها اطمینان نکنید و به آنها اجازه ورود ندهید.

 

معترضان معتقد بودند که پلیس فدرال آمریکا در سال 2013 اقدام به قتل ابراهیم توداشو کرده است. به گفته این افراد پلیس از دوستان توداشو خواسته تا منزل وی را ترک کنند و تا پایان بازجویی در بیرون از منزل منتظر باشند اما در نهایت صدای شلیک 6 گلوله به گوش می‌رسد.

 

به ادعای ماموران ابراهیم توداشو قصد داشته با چاقو به آنها حمله کند. اما با توجه به تصاویری که از سوی مادر ابراهیم در اختیار خبرنگار تسنیم قرار داده شده گلوله‌ها از پشت به وی اصابت کرده‌اند./982/ب101/د

ارسال نظرات