۲۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۴
کد خبر: ۲۶۷۱۹۲
امام جمعه کاظمین:

حمله به یمن بزرگترین اشتباه آل‎سعود بود

خبرگزاری رسا ـ عضو ارشد مجلس اعلای اسلامی عراق، حمله به یمن را اشتباه استراتژیک عربستان دانست و تأکید کرد که نتایج جنگ مطمئنا به ضرر این کشور خواهد بود.
حجت الاسلام شيخ جلال الدين صغير خطيب جمعه کاظمين

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در عراق، حجت الاسلام شیخ جلال الدین صغیر امام جمعه کاظمین در بررسی حمله نظامی عربستان به یمن نوشت: عربستان با حمله به یمن مرتکب اشتباه استراتژیک بزرگی شد و اگر دقت بیشتری در این مساله داشت هیچگاه به یمن حمله نمی کرد.

 

وی افزود: عربستان دارای امکانات هوایی خوبی است و عوامل سیاسی و نظامی برخی کشورها را خریداری کرده است اما پیروزی تنها با این مسائل محقق نمی شود بلکه پیروزی از آن استقامت کنندگان به شمار می آید و اگر در این مساله دقت کنیم، مشاهده خواهیم کرد که اوضاع به صلاح عربستان نیست.

 

حجت الاسلام صغیر تصریح کرد: عربستان در معرض ضربات سنگین زمینی و دریایی قرار دارد که می تواند بهای سنگینی حتی در داخل کشور داشته باشد. ائتلاف برخی کشورها با عربستان نمی تواند دوام داشته باشد و این کشور پس از آن با خسارت های سنگینی مواجه خواهد شد.

 

امام جمعه کاظمین ادامه داد: آل سعود با این حمله، خود را در معرض بحران داخلی قرار داد و مرزهای عربستان با یمن را نیز گشود. بسیار بعید است که عربستان بتواند اوضاع را به سود خود پایان ببرد و این مساله به رویایی برای آنان مبدل خواهد شد./980/ب903/د

ارسال نظرات