۲۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۱
کد خبر: ۲۶۷۲۴۳

برگزاری مسابقه معرفی شخصیت پیامبر در آمریکا

خبرگزاری رسا ـ شورای روابط اسلامی ـ آمریکایی با هدف افزایش شناخت عمومی نسبت به شخصیت حضرت محمد(ص) دو مسابقه با عنوان «زیبایی محمد(ص)» برگزار می‌کند.
معرفي

 

به گزارش خبرگزاری رسا، شورای روابط اسلامی ـ آمریکایی، شعبه فلوریدا، دو مسابقه را با هدف ارتقای آگاهی عمومی در مورد زندگی حضرت محمد(ص) و تقویت شناخت و محبت مردم نسبت به ایشان برگزار می‌کند.

 

نخستین مسابقه، در مورد بهترین ایده برای برگزاری یک کمپین آموزشی در راستای افزایش شناخت و احترام عمومی نسبت به حضرت محمد(ص)، پیامبر رحمت و عطوفت، است.

 

یک بودجه 10 هزار دلاری نیز در نظر گرفته شده که برای اجرای بهترین ایده صرف خواهد شد.

 

دومین مسابقه با جایزه هزار دلاری، مسابقه بهترین ویدئو در معرفی حضرت محمد(ص) خواهد بود.

 

این مسابقات در پاسخ به تمرکز رسانه‌ها بر اقدامات تروریستی اقلیت‌های مسلمان‌نما و استفاده از آن‌ها برای سیاهنمایی دین اسلام برگزار می‌شود.

 

وبسایتی با عنوان «زیبایی محمد» beautyofmuhammad.com  نیز ایجاد شده که در آن ضمن درج سخنان شخصیت‌های بزرگ جهان در مورد پیامبر اسلام اطلاعات لازم را در اختیار علاقمندان قرار می‌دهد.

 

لازم به ذکر است که به تازگی پاملا گلر، صهیونیست اسلام‌ستیز و رییس سازمان دفاع از آزادی آمریکایی اقدام به نصب کاریکاتوری توهین‌آمیز به ساحت پیامبر اسلام(ص) بر روی 100 بیلبورد در شهر «سنت لوئیس» آمریکا کرده است.

 

وی چندی پیش نیز اقدام به برگزاری نمایشگاهی از کاریکاتورهای توهین‌آمیز به ساحت حضرت محمد(ص) در تگزاس کرد.

 

کاریکاتور برگزیده این نمایشگاه اکنون از سوی گلر با شعار «دفاع از آزادی بیان» بر روی 100 بیلبورد شهر سنت‌لوئیس آمریکا نصب شده است./982/ب101/د

منبع: ایکنا

ارسال نظرات