۲۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۶
کد خبر: ۲۶۷۴۴۰
رییس شورای سیاسی حزب الله:

رسانه‌های بیگانه پیروزی‌های حزب الله را کم ارزش جلوه می‌دهند

خبرگزاری رسا ـ دبیر شورای سیاسی حزب الله رسانه را ابزاری برای بازی گردانی آمریکا و غرب در منطقه برشمرد.
حجت الاسلام سيد ابراهيم امين السيد، رييس شوراي سياسي حزب الله لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید ابراهیم امین السید، رییس شورای سیاسی حزب الله لبنان، در مراسم یادبود شهدای شهر جنوبی "یاطر" این کشور، در سخنرانی خود  بر پیشرفت دستگاه‌های اطلاعاتی و رسانه‌ای اشاره و بر تاثیر آن بر مسایل جاری جهان تاکید کرد.


وی با بیان اینکه این پتانسیل قوی چه تاثیراتی می‌تواند داشته باشد گفت: رسانه و دستگاه‌های تبلیغاتی با قدرت و سرعتی که در جهان امروز پیدا کرده است دو لبه دارد و می‌تواند به پیشبرد اهداف صلح طلبانه و عدالت محور کمک کند و از سوی دیگر با اشاعه دروغ و اخبار غیر حقیقی هدفدار به تصمیم‌گیری‌های کلان دولت‌ها جهت دهی منفی کند.


این عضو ارشد حزب الله بر اهمیت اتخاذ مسیر صحیح در مدیریت رسانه تاکید کرد و ادامه داد: رسانه در دنیای امروز به جایگاهی رسیده است که به راحتی می‌تواند حق را جای باطل و باطل را جای حق معرفی کند و تعیین مرز بین این دو برای مخاطبان رسانه دشوار می‌شود.


این روحانی لبنانی با انتقاد شدید از رسانه‌هایی که در خدمت استکبار جهانی هستند و تمام وقایع را بر اساس برداشت و خواست ابرقدرت‌ها به مخاطبان ابلاغ می‌کنند، افزود: امروزه آمریکا و اسرائیل و هم‌پیمانان آنها در منطقه با هزینه مبالغ مالی زیادی، از رسانه‌ها به عنوان ابزاری برای تحقق اهداف شوم خود در منطقه بهره می‌گیرند که مسلمانان باید نسبت به این مساله هوشیار باشند.


وی در پایان سخنان خود به یکی از شیطنت‌ها و خیانت‌های رسانه‌های بیگانه و تابع آمریکا که کم ارزش جلوه دادن اقدامات رزمندگان مقاومت در منطقه قلمون و عرسال است اشاره و تصریح کرد: اقدام بزرگی که به دست این رزمندگان صورت گرقت اقدامی تاریخی و سرنوشت ساز بود ولی متاسفانه دشمن با تبلیغات سوء سعی دارد این کار بزرگ را کم اهمیت جلوه دهد./1321/ب902/د

ارسال نظرات