۲۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۸
کد خبر: ۲۶۷۵۳۶
حجت الاسلام و المسلمین حسینی:

امنیت خود را مرهون خون شهدا و مادران شهدا هستیم

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام و المسلمین حسینی گفت: امنیت خود را مرهون خون شهدا و به ویژه مادران شهدا هستیم.
 مادران شهدا

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام و المسلمین مظاهر حسینی امام جماعت مسجد جامع قلهک در آیین رونمایی از کتاب مادران چشم به راه دیروز با حضور جمعی از خانواده های شهدا و مادران شهید، در فرهنگسرای آفتاب قلهک برگزار شد، ضمن اشاره به فرمایشی از مقام معظم رهبری گفت: ایشان می فرمایند که زنده نگه داشتن نام شهدا کمتر از شهادت نیست و باید در این زمینه با نیت خالص گام برداشت.

 

امام جماعت مسجد جامع قلهک با اشاره به روایتی از پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله خاطرنشان کرد: پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله به اصحاب خود می فرمایند که در قیامت عده ای اهل بهشت و عده ای اهل جهنم می شوند، اهل بهشت دارای نعمت های فراوان هستند و دیگر غم و غصه ای را ندارند.

 

حجت الاسلام و المسلمین حسینی خاطرنشان کرد: اما پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله می فرمایند، یک عده از اهل بهشت هستند که دوست دارند که به زمین بازگردند و آن شهدا هستند برای اینکه دوباره شربت شهادت را بنوشند.

 

وی با بیان اینکه هم نسل های ما ایام دفاع مقدس را یاد دارند، عنوان کرد: مادر شهیدی بعد از 17 سال دوری از فرزندش می گوید روزی که لحظه شهادت فرزندم را به من اطلاع دادند من از قبل متوجه شهادت فرزندم شده بودم.

 

امام جماعت مسجد جامع قلهک گفت: باید قدردان خون شهدا به ویژه مادران شهیدی که فرزندشان را تقدیم اسلام کردند تا ما امروز در امنیت باشیم.

 

شایان ذکر است در پایان مراسم رونمایی از کتاب مادران چشم به راه از مادران شهید لیلی بی طرف مادر شهید حمید رضا محایی، زهرا ترک مادر شهید سعید علی محمدی، جیران محمد مادر شهید مرتضی محمد، سکینه خوانساری مادر شهد ابراهیم خوانساری، مهین پا برجا مادر شهید جاوید الاثر امیر پا برجا، ملوک ملکوتی مادر شهید محمد یعقوبی و از نویسندگان کتاب مادران چشم به راه از جمله افسانه زندی، شهر بانو سادات افتاده و لیلی فیروز به نمایندگی تمام نویسندگان این کتاب تجلیل و تقدیر شد./818/د202/ق

ارسال نظرات