۲۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۷
کد خبر: ۲۶۸۰۷۳
یکی از رهبران جنبش العمل اسلامی بحرین در گفت‎وگو با رسا؛

بی‎حرمتی به آیت الله عیسی قاسم خط قرمز انقلابیان بحرینی است

خبرگزاری رسا ـ یکی از رهبران جنبش العمل اسلامی بحرین اتهام‎های مطرح شده علیه شیخ علی سلمان را ناصحیح خواند و تصریح کرد که تعدی به رهبر شیعیان بحرین پیامدهای منفی برای آل‎خلیفه دارد.
سيد جعفر علوي از فعالان سياسي بحرين

 

حجت الاسلام سید جعفر علوی، یکی از رهبران جنبش العمل اسلامی بحرین، در گفت‎وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، گفت: اتهام‎های مطرح شده علیه شیخ علی سلمان، ناصحیح و فاقد سند و مدرک است.


وی شیخ علی سلمان را از افراد دعوت کننده به وحدت ملی برشمرد و تصریح کرد: آل‎خلیفه با ادله واهی و بی اساس به جهت دور کردن دبیرکل جمعیت الوفاق بحرین از صحنه سیاست به 4 سال زندان محکوم کرد و این درحالیست که شیخ علی سلمان همیشه بر مسالمت آمیز بودن انقلاب تاکید می‎ورزید.
آل‎خلیفه با حذف رؤسای جمعیت‎های انقلابی بحرین مانند ابراهیم شریف، دبیر کل جمعیت ملی دموکراتیک وعد و شیخ علی سلمان، دبیرکل جمعیت الوفاق اسلامی درصدد متوقف ساختن قطار انقلاب و دور کردن آنان از امور سیاسی است.


سید جعفر علوی اقدامات حکومت آل‎خلیفه را غیر قانونی توصیف کرد و بیان داشت که آل‎خلیفه با قلع و قمع مردم بحرین نمی‎تواند مانع از ادامه انقلاب شود.


وی هر گونه تعدی احتمالی علیه آیت الله شیخ عیسی قاسم، رهبر شیعیان بحرین را به شدت محکوم کرد و آن را خط قرمز انقلابیان دانست و گفت: آل‎خلیفه به خوبی می‎داند که هرگونه تعدی به رهبر شیعیان بحرین آثار و پیامدهای بسیار منفی برای آن‎ها به همراه خواهد داشت.


این عضو جنبش العمل اسلامی بحرین به نقش آمریکا در محاکمه شیخ علی سلمان اشاره کرد و گفت: آمریکا به شدت به جمعیت الوفاق اسلامی بحرین فشار می آورد که با مشارکت در انتخابات پارلمان و شورای شهر که در اواخر آذرماه سال گذشته برگزار شد، این جمعیت را شریک در جنایت‎های آل‎خلیفه قرار دهد ولی هنگامی که با ممانعت جمعیت الوفاق به ویژه شیخ علی سلمان مواجه شد تصمیم به بازداشت وی گرفت./994/ب912/ک

ارسال نظرات