۲۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۸
کد خبر: ۲۶۸۳۲۲

آداب و رسوم ایرانیان در مجموعه 5 جلدی «بچه های ایران»

خبرگزاری رسا ـ شناخت آداب و رسوم مناطق ایران در مجموعه 5 جلدی «بچه‌های ایران» از سوی انتشارات آستان قدس رضوی منتشر شد.
به نشر ؛ کودکانه

 

به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد، این مجموعه که از سری کتاب های هنر و سرگرمی است، با اشعاری زیبا و آهنگین به برخی از آداب و رسوم مناطق ایران اشاره می کند. در کنار هر متن دو تصویر آمده است که یکی رنگی و یکی سیاه و سفید است تا مخاطب با توجه به رنگ تصویر مقابل، به رنگ آمیزی بپردازد.

 

در مجموعه 5 جلدی «بچه های ایران»، دو جلد به معرفی پسران ایران  اختصاص یافته است و سه جلد دیگر نیز به معرفی دختران ایران می پردازد.

 

بچه های ایران: دختران (3)و (2)،(1) ،بچه های ایران: پسران(1) و (2) از عناوین این مجموعه  5 جلدی است که به تصویر گری وجیهه گل‌مزاری و در قطع خشتی تهیه و تنظیم شده است.

 

شایان ذکر است؛ گروه کودک و نوجوان انتشارات آستان قدس رضوی آثاری با مضامین و موضوعات مختلف و گسترده، متناسب با گروه های سنی کودک و نوجوان به چاپ رسانده است و استفاده از مشاوران و پژوهشگران برجسته در زمینه روانشناسی کودک، استادان فلسفه تعلیم و تربیت و نیز داوری محتوای اثر به وسیله نویسندگان شناخته شده، از جمله ویژگی های کتاب های این نشر است.

 

تولیدات گروه کودک و نوجوان که با عنوان «کتاب های پروانه» شناخته می شود، نتیجه تلاش‌های گسترده و فراوانی است که منجر به چاپ بیش از 600 عنوان کتاب در یک دهه شده است./1308/د102/ق

ارسال نظرات