۳۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۷
کد خبر: ۲۶۸۴۰۰

حضور قاریان برجسته ایران و مصر در مصلای بزرگ امام خمینی

خبرگزاری رسا ـ مسوول بخش کرسی های تلاوت قرآن نمایشگاه شب های نورانی گفت: این بخش در نمایشگاه امسال شب های نورانی ،اختصاص به محافل نورانی قرآن کریم دارد و هر روز بعد از نماز مغرب کرسی تلاوت قرآن و اذان با حضور قاریان برجسته اجرا خواهد شد که این برنامه از رادیو قرآن به طور زنده منعکس خواهد شد.
اقامه نماز عيد سعيد فطر در مصلي بزرگ امام خميني(ره) به امامت رهبر انقلاب

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، میرزاجانی مسوول بخش کرسی های تلاوت قرآن نمایشگاه شب های نورانی در نشست خبری ویژه شب های نورانی در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) تهران که ظهر امروز با حضور مسوولان بخش های مختلف این نمایشگاه برگزار شد، با اشاره به دومین سال برگزاری این نمایشگاه گفت: بخش کرسی های تلاوت قرآن کریم در نمایشگاه امسال شب های نورانی ،اختصاص به محافل نورانی قرآن کریم دارد و هر روز بعد از نماز مغرب کرسی تلاوت قرآن و اذان با حضور قاریان برجسته اجرا خواهد شد که این برنامه از رادیو قرآن به طور زنده منعکس خواهد شد.

 

مسوول بخش کرسی های تلاوت قرآن نمایشگاه شب های نورانی با اشاره به اقامه نماز مغرب و اجرای جزء خوانی قرآن با حضور دو نفر از اساتید و قاریان برجسته قران کریم، گفت: این برنامه نیز با یک روز تاخیر در رادیو قرآن پخش می شود .

 

میرزاجانی خاطرنشان کرد: محافل تلاوت قرآن با حضور قاریان ممتاز ایران و مصر، برنامه تواشیح، مناجات و سخنرانی ابوالفضل بهرام پور از جمله برنامه های این بخش است که یک ساعت بعد از افطار با حضور مجریان برجسته صداو سیما و قرآنی اجرا خواهد شد.

 

وی با اشاره به انعکاس خوب برنامه شب های گذشته از صدا و سیما، عنوان کرد: رادیو قرآن و شبکه قرآن برنامه ها را ضبط و به صورت گزارشی از رادیو قرآن پخش می کنند و امیدواریم مورد استفاده مردم قرار گیرد.

 

مسوول بخش کرسی های تلاوت قرآن در نمایشگاه شب های نورانی در ادامه صحبت های خود، گفت: هر چه انعکاس این برنامه ها بهتر باشد مردم تهران از این فرصت بهتر استفاده خواهند کرد و فضای تفرجگاهی و معنوی و فضای نورانی مصلای فرصت ارزشمندی است.

 

میرزاجانی با بیان این‌که هر ساله کمیته دعوت از قاریان قرآن توسط سازمان اوقاف و امور خیریه صورت می‌گیرد، بیان کرد: دعوت از قاریان قرآن و تعیین صلاحیت به همت سازمان اوقاف انجام می شود.

 

در ادامه این نشست اکبر خاکسار، مدیریت بخش رادیو و تلویزیون نمایشگاه شب های نورانی اظهار داشت: با شبکه های مختلف صدا و سیما از جمله شبکه یک، دو، سه و شبکه قرآن برای پوشش زنده این نمایشگاه صحبت شد تا این رویداد مهم را پوشش دهند.

 

وی افزود: قرار شد تا در زمان  پخش سریال های پربازدید تیزری آماده شود و این موضوع به شبکه های مختلف ارائه داده شد و شبکه بازار هم قرار شد تا بخش  فروشگاه حجاب و عفاف را هر شب پوشش دهد.

 

 مدیریت بخش رادیو و تلویزیون نمایشگاه شب های نورانی در پایان صحبت های خود، خاطر نشان کرد: برگزاری این نمایشگاه در تبلیغ قرآنی موثر است و باید به تبلیغ و ترویج این فعالیت ها برای فرهنگ سازی بین مردم اهمیت داده شود./818/پ203/ص

 

ارسال نظرات