۰۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۵
کد خبر: ۲۶۸۹۷۷
مسؤول شورای هماهنگی آذربایجان‌شرقی:

شهادت آیت الله بهشتی حقانیتش را اثبات کرد

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام تقی‌زاده گفت: ضد انقلاب و منافقان ابتدا اقدام به ترور شخصیتی شهید بهشتی کردند، سپس ترو شخصیتی آن روحانی و دانشمند بزرگوار را در پیش گرفتند.
حجت الاسلام حسين تقي زاده، رييس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي آذربايجان شرقي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام حسین تقی زاده، مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی امروز در نشست هماهنگی ستاد بزرگداشت شهدای هفتم تیر و بزرگداشت هفته قوه قضائیه در تبریز، اظهار داشت: مراسم بزرگداشت شهدای هفتم تیر مانند سال‌های گذشته در سراسر استان برگزار می شود.

 


وی با بیان این‌که مجلس بزرگداشت شهدای هفتم تیز همزمان با سایر شهرهای 21 گانه آذربایجان شرقی در مسجد مقبره تبریز از ساعت 11 تا اذان ظهر برگزار می شود، خاطرنشان کرد: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته، قرار است به مناسبت هفته قوه قضائیه برنامه های مختلف فرهنگی، ورزشی و هنر در سطح مدارس، مساجد و مراکز فرهنگی اجرایی شد.

 


حجت الاسلام تقی‌زاده در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر این‌که بایستی با تبیین و تشریح ابعاد مختلف حادثه 7 تیر و کینه توزی های دشمنان نسبت به انقلاب و اسلام، ماهیت اصلی استکبار جهانی را رسوا کرد، گفت: شهدای حادثه بمب گذاری دفتر مرکز حزب جمهوری اسلامی در هفتم تیر سال 1360 هر کدام از نخبگان و مجاهدان انقلاب اسلامی بودند.

 


مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی خواستار تبیین ابعاد شخصیتی شهید آیت الله بهشتی شد و افزود: بزرگداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر امری لازم و از وظایف دینی و ملی همگان است که باید سعی کنیم هر سال باشکوه تر از سال قبل برگزار شود.

 


وی از شهید بهشتی به عنوان سرآمد شهدای هفتم تیر یاد کرد که امام راحل در وصف شخصیت فردی، اجتماعی و سیاسی ایشان بارها سخنان گهربار ارایه کرده اند و افزود: این سخنان تاریخی و مهم نشان دهنده جایگاه شهید مظلوم آیت الله بهشتی در تاریخ انقلاب اسلامی است.

 


حجت الاسلام تقی زاده شهید بهشتی را یکی از نوابغ و نخبگان انقلاب اسلامی ایران دانست و افزود: آن روحانی مجاهد و متفکر از شخصیت بسیار جامع برخوردار بود که تشکیلات قضایی جمهوری اسلامی را به خوبی ساماندهی کرد که آثار و برکات آن هنوز قابل لمس و مشاهده است.

 


مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی با اشاره به فعالیت تبلیغی ضدانقلاب علیه شخصیت شهید بهشتی گفت: ضدانقلاب و منافقان ابتدا اقدام به ترور شخصیتی آن روحانی و دانشمند بزرگوار کردند، سپس ترو شخصیتی شهید بهشتی را در پیش گرفتند، در حقیقت شهادت دکتر بهشتی حقانیت او را اثبات کرد./935/پ202/ب4

ارسال نظرات