۰۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۲
کد خبر: ۲۶۹۸۰۸

اهدای کتاب «رمضان با قرآن» به زائران بارگاه رضوی

خبرگزاری رسا ـ در ایام ماه مبارک رمضان، کتاب «رمضان با قرآن، سی روز سی درس» بر اساس تفسیر نور استاد محسن قرائتی به زائران حرم مطهر رضوی اهدا می‌شود.
حرم رضوي

به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد، حجت الاسلام سید جلال حسینی، معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی در این رابطه گفت: همزمان با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان جزوه‌ای روان، کوتاه و مناسب این ایام با عنوان«رمضان با قرآن، سی روز سی درس» از تفسیر نور حجت الاسلام والمسلمین محسن قرائتی استخراج شده است.

 

وی افزود: این اثر ارزشمند به منظور نشر معارف قرآنی و با هدف برگزاری مسابقه بزرگ قرآنی در ماه مبارک رمضان، به پیروان قرآن و عترت اهدا می‌شود.

 

دبیر شورای عالی فرهنگی آستان قدس رضوی عنوان کرد: در 30 درس و بحث این جزوه، ترکیبی از کلمات قرآنی و تفسیری از روایات امامان معصوم علیهم السلام برای سی روز ماه مبارک رمضان تنظیم شده است.

 

حجت الاسلام حسینی تصریح کرد: رمضان، تدبر در قرآن، اهمیت نماز، امر به معروف و نهی از منکر، نماز شب، مقدسات در اسلام، امامت و ولایت، مودت اهل بیت علیهم السلام، امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف، شفاعت، آداب اجتماعی و خانواده بخشی از درس‌ها و بحث‌های این کتاب به شمار می‌آید.

 

دبیر شورای عالی فرهنگی آستان قدس رضوی خاطرنشان کرد: این کتاب هدیه‌ای آسمانی از معارف ناب الهی است که با همکاری مرکز فرهنگی درس‌هایی از قرآن، توسط آستان قدس رضوی برای اهدا به زائران تهیه و تنظیم شده است.

 

حجت الاسلام حسینی یادآور شد: این کتاب در 120 صفحه و در شمارگان 30 هزار نسخه از سوی اداره تولیدات فرهنگی آستان قدس رضوی تولید و منتشر شده است./1308/د102/ق

ارسال نظرات