۰۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۸
کد خبر: ۲۷۰۱۸۶
با حضور آیت‌الله شبستری؛

مراسم تکریم و معارفه مدیرکل جدید اوقاف و امورخیریه استان آذربایجان شرقی برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ مراسم تکریم و معارفه مدیرکل جدید اوقاف و امورخیریه استان آذربایجان شرقی با حضور آیت‌الله شبستری، نماینده ولی‌فقیه در استان و همچنین رییس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در تبیریز برگزار می‌شود.
حجت الاسلام مصائبي، مديرکل اوقاف و امور خيريه آذربايجان شرقي سازمان اوقاف و امور خيريه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، به دنبال استعفای حجت‌الاسلام سیدشهاب‌الدین حسینی، مدیرکل سابق اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی برای حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی، رییس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور، حجت‌الاسلام علی مصائبی را به‌ عنوان مدیرکل جدید اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی منصوب کرد.


حجت‌الاسلام علی مصائبی که پیش از این در اداره کل اوقاف استان آذربایجان‌غربی فعالیت داشته است، فردا طی مراسمی به صورت رسمی به‌ عنوان مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی معرفی می‌شود.


وی اهل خدابنده از استان زنجان بوده و پیش از این مدیرکلی اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی و رییس اداره اوقاف شهرستان شهریار استان تهران را برعهده داشته است، در دوران مدیرکلی وی در ارومیه، چهار سال پیاپی اداره‌کل اوقاف آذربایجان غربی به عنوان اداره‌کل برتر انتخاب شد.


بر اساس این گزارش، مراسم تودیع حجت‌الاسلام سید شهاب‌الدین حسینی و معارفه حجت‌الاسلام علی مصائبی، فردا با حضور آیت‌الله شبستری نماینده ولی‌فقیه در استان، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی رییس سازمان اوقاف و امورخیریه کشور و جمعی از مسؤولان استانی در سالن همایش اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان در تبریز برگزار می‌شود.


گفتنی است، این مراسم فردا یکشنبه، هفتم تیر ماه از ساعت 9:30 صبح در محل سالن همایش اداره کل اوقاف و امورخیریه استان برگزار می‌شود./853/پ203/ح

ارسال نظرات