۰۷ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۴
کد خبر: ۲۷۰۴۳۹

مجموعه 6 جلدی «نرمش و تندرستی» وارد بازار نشر شد

خبرگزاری رسا ـ مجموعه شش جلدی «نرمش و تندرستی» در برگیرنده سطوح مختلف توصیه های کاربردی ورزشی، برای نخستین بار از سوی انتشارات آستان قدس رضوی به بازار نشر کشور عرضه شد.
مجموعه 6 جلدي«نرمش و تندرستي»

 

به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد، بسیاری از بیماری‌هایی که انسان امروز را رنجور کرده، با اصلاح شیوۀ زندگی به آسانی قابل پیشگیری و حتی درمان است.

بر همین اساس به نشر نسبت به چاپ و تولید مجموعه کتاب 6 جلدی «نرمش و تندرستی» که دربرگیرندۀ توصیه‌هایی عملی و کاربردی برای افراد در سنین مختلف و نیز ورزشکاران حرفه‌ای است، اقدام کرده است.

این مجموعه با عنوان کلی«نرمش و تندرستی» در شش جلد و با هدف ارائه تمرین‌هایی ساده و ارزان برای رهایی عموم مردم از دردهای جسمانی ناشی از زندگی ماشینی به صورت علمی توسط جمشید مهریار نوشته و به همت انتشارات آستان قدس رضوی به بازار نشر کشور ارائه شده است.

جلد اول و دوم این مجموعه با عنوان «نرمش های اصلاحی» به ترتیب مباحثی در ارتباط با ناهنجاری های پشت (پشت گرد، پشت کج و پشت گود) و ناهنجاری های پا (پا ضربدری، پرانتزی و ناهنجاری های پا) را به مخاطب ارائه می کند.

جلد سوم این مجموعه 6 جلدی با عنوان «نرمش های عمومی» ویژه افراد بالای 40 سال و بزرگسالان زیر 40 سال  و جلد چهارم آن با نام «نرمش های تخصصی» ویژه تمرینات کششی با توپ های مدیسن بال و بدنسازی و توپ و کش بدنسازی نگاشته شده است.

جلد پنجم و ششم مجموعه «نرمش و تندرستی» به ترتیب شامل «نرمش های تخصصی» ویژه تمرینات ورزشی دو نفره به صورت ایستاده و نشسته قدرتی و همچنین «نرمش های اصلاحی» ویژه حرکت درمانی در آب؛ هیدروتراپی و بدنسازی و بازتوانی برای ورزشکاران است.

علاقه مندان به تهیه مجموعه کتاب «نرمش و تندرستی» و همچنین مشاهده و تهیه سایر کتاب های انتشارات آستان قدس رضوی می توانند به نشانی اینترنتی www.behnashr.com  یا فروشگاه های سطح شهر مشهد و نمایندگی های سراسر کشور مراجعه یا از طریق سامانه پیامکی به شماره 30003209 با این انتشارات تماس برقرار کنند./1308/د102/ق

ارسال نظرات