۰۷ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۱
کد خبر: ۲۷۰۴۴۳
همزمان با ماه نزول قرآن؛

تجدید چاپ مجموعه چهار جلدی «مفتاح هدایت» در 30 هزار نسخه

خبرگزاری رسا ـ انتشارات آستان قدس رضوی همزمان با ماه مبارک رمضان نسبت به باز طراحی و تجدید چاپ مجموعه نفیس چهار جلدی قرآن و ادعیه «مفتاح هدایت» در تیراژ 30 هزار نسخه اقدام کرده است.
تجدید چاپ مجموعه چهار جلدی «مفتاح هدایت» در 30 هزار نسخه

 

به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد، مجموعه قرآن و ادعیه «مفتاح هدایت» جدیدترین تولید قرآنی انتشارات آستان قدس رضوی است که بر اساس نیاز مخاطب در قطع و ظاهری جدید و پر کاردبرد طراحی و تولید شده است.

این مجموعه چهار جلدی شامل قرآن؛ کلام اعجاز آمیز پروردگار، نهج البلاغه؛ گزیده از خطبه ها، نامه ها و سخنان کوتاه علی ابن ابی طالب علیه السلام، صحیفه سجادیه مجموعه ای از 54 دعا و مناجات امام سجاد علیه السلام و مفاتیح الجنان مجموعه ای از دعاها، مناجات، زیارات، اعمال مخصوص ایام سال است که در این مجموعه گردهم آمده است تا به عنوان کلید هدایت انسان ها به ویژه مؤمنین مورد بهره و استفاده قرار بگیرد.

مجموعه «مفتاح هدایت» به سبب ارائه به صورت با کیفیت و نفیس در قطع و طراحی ویژه و جلد نفیس به صورت تک جلدی و یا یک مجموعه کامل قابل ارائه در قالب قاب نفیس چرمی، توانسته در مدت بسیار کوتاه عرضه به بازار کتاب از اقبال عمومی شایسته ای برخوردار باشد.

در همین راستا و با توجه به استقبال عمومی از مجموعه «مفتاح هدایت» که برای نخستین بار در سال 1393 توسط به نشر در قطع پالتویی و با رنگ های متنوع و مختلف به چاپ و تولید رسیده است، این انتشارات نسبت به باز طراحی و تولید مجدد این مجموعه نفیس در تیراژ 30 هزار جلد اقدام کرده است.

علاقه مندان به تهیه مجموعه چهار جلدی قرآن و ادعیه «مفتاح هدایت» و همچنین مشاهده و تهیه سایر کتاب های انتشارات آستان قدس رضوی می توانند به نشانی اینترنتیwww.behnashr.com  و یا فروشگاه های سطح شهر مشهد و نمایندگی های سراسر کشور مراجعه کرده و یا از طریق سامانه پیامکی به شماره 30003209 با این انتشارات تماس برقرار کنند./1308/د102/ق

ارسال نظرات