۰۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۱
کد خبر: ۲۷۰۷۷۸
عضو شورای حوزه علمیه مازندران:

ماه رمضان فرصتی برای ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری در جامعه است

خبرگزاری رسا ـ عضو شورای حوزه علمیه مازندران با تاکید بر این که ماه رمضان بهترین فرصت ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری است، گفت: انسان باید همواره به یاد هنموعان بوده و در راستای دستگیری از نیازمندان و مستمندان جامعه قدم بردارد.
امام جمعه آمل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام محمدعلی رحمانی آملی، عضو شورای حوزه علمیه مازندران امروز در جمع نمازگزاران و روزه داران شهرستان آمل با بیان این که ماه رمضان فرصت ارزشمندی برای تعالی و تکامل انسان است، گفت: انسان باید از فرصت های گرانقدری که در زندگی او به دست می آید بهره برداری شایسته ای داشته باشد.


امام جمعه آمل با اشاره به این که ماه رمضان فرصتی ارزشمند برای خودسازی است، بیان داشت: همه ما باید تلاش کنیم تا در مسیر سعادت و رستگاری قدم برداشته و ره توشه ای ارزنده در این ماه نورانی برای خود کسب کنیم.

 

وی با تاکید بر این که انسان باید از فرصت های موجود برای رحمت و مغفرت خود استفاده کند، افزود: ماه رمضان ماه مهمانی خدا بوده که باید به نحوی شایسته خود را در محضر حضرت حق قرار دهیم.

 

عضو شورای حوزه علمیه مازندران خاطرنشان کرد: در این ماه نورانی باید تلاش کنیم تا در مسیر تهذیب نفس و تعالی معنوی حرکت کرده و جان و روح خود را به مراتب ارزنده و والایی برسانیم.

 

حجت الاسلام رحمانی آملی با بیان این که انسان باید در ماه مبارک رمضان دعاها و خواسته های خود را به درگاه ایزدمنان ببرد، ادامه داد: در این ماه نورانی خواسته های انسان به نحوی شایسته اجابت شده و برکات گرانقدری در آن قرار دارد.

 

امام جمعه آمل با اشاره به این که انسان باید همواره تلاش کند تا در مسیر تقرب الی الله گام بردارد، گفت: ماه مبارک رمضان فرصتی شایسته برای کسب رضایت خداوند منان و بهره گیری از تعالیم و دستورات دین مبین اسلام است.

 

وی با بیان این که انسان باید در این ماه نورانی همه مراتب و دستورات روزه داری را رعایت کرده و در این راستا اهتمام شایسته ای داشته باشد، افزود: انسان باید در ماه مبارک رمضان در مسیر یاری نیازمندان جامعه گام برداشته و تلاش او برای احسان و نیکوکاری باشد.

 

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با تاکید بر این که ماه رمضان بهترین فرصت ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری است، گفت: انسان باید همواره به یاد هنموعان بوده و در راستای دستگیری از نیازمندان و مستمندان جامعه قدم بردارد./1314/پ202/ب1

ارسال نظرات