۰۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۷
کد خبر: ۲۷۰۸۸۳
حجت الاسلام والمسلمین محمدی:

بی‌اعتنایان به فرهنگ شهدا اگر شناسنامه ایرانی هم داشته باشند ایرانی نیستند

خبرگزاری رسا ـ رییس سازمان اوقاف رمز موفقیت ملت ایران فرهنگ شهادت دانست و گفت: همه ما مدیون شهیدان و خانواده شهدا هستیم و هرکس به این فرهنگ بی اعتنا باشد ، اگر شناسنامه ایرانی هم داشته باشد ، بازهم ایرانی نیست.
حجت‌الاسلام والمسلمين محمدي

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیری، حجت الاسلام و المسلمین محمدی ، نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه ظهر امروز در محفل انس با قرآن کریم در این سازمان با اشاره بیانات مقام معظم رهبری در جمع خانواده های شهدا واقعه هفتم تیرماه اظهارداشت : ایشان فرمودند ، نباید از دشمن غافل شد و باید حقیقت آن را بشناسیم ، عده ای امروز بنا دارند چهره منفور دشمن بویژه آمریکا را با بزک و شگردهای رسانه ای، زیبا جلوه دهند.

 

وی با اشاره به اینکه گاهی در جامعه القا می شود ، با این صبحت ها و نشست هایی که داشتیم ، آمریکایی ها ، انسان های بدی نیستند ، گفت : مقام معظم رهبری فرمودند ؛ باید پشت صحنه آنها را دید و تصمیم های آنها را بررسی کرد.

 

حجت الاسلام محمدی با اشاره به اینکه قریب هفتاد سال است که مردم ، کودکان و زنان مظلوم و بی گناه فلسطین توسط رژیم صهیونیستی با حمایت آمریکا و روسای جمهورش در حال قتل عام شدن هستند ، تصریح کرد : همین رئیس جمهوری آمریکا با ظاهر آراسته خودش حامی این جنگ هاست و در 8 سال جنگ تحمیلی نیز رژیم صدام با چراغ سبز آمریکا به ایران حمله کرد.

 

نماینده ولی فقیه در سازمان اوقاف و امور خیریه با طرح این سوال که واقعه هفتم تیر توسط چه کسی و گروه هایی مدیریت شد ؟ گفت : مقام معظم رهبری فرمودند ؛ جنایات آمریکا در قبال ملت ایران در همین تیرماه را بررسی کنید که ابتدا در 7 تیر ، مسئولان نظام را شهید کردند و بعد در دوران جنگ تحمیلی با حمایت از صدام واقعه سردشت را به وجود آوردند و در نهایت در 12 تیر ماه ، ناو آمریکایی هواپیمای 290 نفره ایران را در خلیج فارس به جرم ایرانی بودن منهدم کرد و فرمانده این ناو هم مدال گرفت.

 

وی اضافه کرد : شاید مطرح شود ، این رویدادهای به رئیس جمهور آمریکا چه ارتباطی دارد که باید تنها در خصوص جنایت آخر گفت ؛ فرمانده آن ناو به خاطر این اتفاق ددمنشانه ، مدال افتخار کسب کرد.

 

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه با تأکید بر ضرورت زنده نگه داشتن یاد شهدا گفت : رمز موفقیت و عظمت ملت ایران، شهادت و شهادت طلبی است و ریشه مقاومت ملت ایران هم در این فرهنگ نهفته است.

 

حجت الاسلام محمدی با اشاره به اینکه چهره واقعی دشمن را باید شناخت و نباید آن را فراموش کرد ، افزود : 17 هزار نفر از مردم مظلوم ایران توسط منافقین ترور شدند و امروز همین منافقان در اروپا و آمریکا به سر می برند و مورد حمایت دولت آنها هستند و بودجه دریافت می کنند ، در عوض دولت آنها از نقض حقوق بشر در ایران می گویند در حالی که خود تنها ظاهر انسان ها را دارند و دارای خوی حیوانی هستند.

 

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه اضافه کرد : منافقان اوایل انقلاب در همین ماه مبارک رمضان کودکی حدود 5 ساله و کاسبی با زبان روزه را به شهادت رساندند اما امروز مورد حمایت دولت های غربی هستند.

 

وی اضافه کرد : امیر المومنین (ع) می فرماید ؛ نباید دشمن را نادیده و کوچک گرفت بلکه باید او را قوی فرض کرد و هیچگاه فراموش نکرد که او دشمن است.

 

حجت الاسلام محمدی با اشاره به روایتی تاریخی از صدر اسلام تصریح کرد: زمان امیرالمومنین (ع) شخصی برای همراهی و تبعیت از امام دعوت شد اما تردید کرد و نیامد و بعدها در زمان خلفای بنی امیه وقتی اوضاع را خراب دید گفت باید با امام زمانم بیعت کنم و نزد یکی از خلفا رفت و گفت قصد بیعت دارم ، او در حالی که خوابیده بود گفت توان بلند شدن ندارم ، تو با پایم بیعت کن.

 

نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به جنایت منافقان سرسپرده در روز هفتم تیر سال 60 گفت : این واقعه توسط منافقان و با چراغ سبز آمریکا برای تضعیف انقلاب اسلامی اتفاق افتاد .

 

حجت الاسلام محمدی تصریح کرد : همه ما مدیون شهیدان و خانواده شهدا هستیم و هرکس به این فرهنگ بی اعتنا باشد ، اگر شناسنامه ایرانی هم داشته باشد ، بازهم ایرانی نیست./1325/د101/ف

ارسال نظرات