۱۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۵
کد خبر: ۲۷۲۱۷۷
رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کاشان:

یکصد عنوان کتاب به مرکز نگهداری کودکان بی سرپرست اهدا شد

خبرگزاری رسا ـ رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کاشان گفت: بیش از یکصد عنوان کتاب در قالب طرح «اهدای دانایی» از سوی این اداره به مرکز نگهداری کودکان بی سرپرست آران و بیدگل وابسته به اداره بهزیستی اهدا شد.
حجت الاسلام سيد عبدالصاحب حسيني

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت‌الاسلام سید عبدالصاحب حسینی رییس اداره تبلیغات اسلامی کاشان پیش از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: این کتاب ها با هدف ایجاد فرصت بیشتر مطالعه کتاب و سپری نمودن اوقات فراغت کودکان و نوجوانان بی سرپرست در موضوعات مختلف فرهنگی، دینی، علمی، تاریخی، ادبی و تربیتی ویژه رده های سنی کودک و نوجوان تهیه و اهدا شد.

 

وی بهترین هدیه را کتاب دانست و افزود: کتاب ارزشمند‌ترین ثروت انسان در طول زندگی است که آن را پایانی نیست و دوستی با آن اندیشه و تفکر انسان را در مسیر رشد و پیشرفت قرار می‌دهد.

 

حجت‌الاسلام حسینی تصریح کرد: انقلاب اسلامی یک انقلاب فرهنگی است و همه حرکت های فرهنگی در نظام ما در راستای ارزش های اسلامی شکل گرفته است و نهادینه کردن فرهنگ مطالعه با هر روش و فعالیتی، ارزشمند و مقدس است.

 

وی افزود: رهبرمعظم  انقلاب به ‌عنوان شخص اول کشور و پدر معنوی جامعه و یک عالم روشنفکر و با تجربه، بیشتر از هر کسی بر اهمیت فرهنگ مطالعه و کتابخوانی تاکید کرده اند، تا آنجا که ارزش یک جامعه را به افراد کتابخوان آن جامعه دانسته اند.

 

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کاشان یاد آور شد: رهبر معظم انقلاب اسلامی علیرغم داشتن مشغله های فراوان، برای نهادینه سازی فرهنگ مطالعه همیشه پیشتاز بوده اند که اشراف ایشان به حوزه های گسترده و متنوع کتاب و نویسندگی و آشنایی با جدیدترین آثار به چاپ رسیده از نویسندگان مختلف گواهی بر این امر است./1307/پ202/ق

ارسال نظرات