۱۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۵
کد خبر: ۲۷۲۶۰۱
نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس:

نتیجه زیاده خواهی در مذاکرات از سرگیری برنامه های هسته ای ایران است

خبرگزاری رسا – نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر طرف مقابل در این مذاکرات پا را از حد خود فراتر گذاشته و بخواهد از ایران امتیازاتی بیش از خطوط قرمزی که مقام معظم رهبری تعریف کردند، بگیرد، ایران از مذاکره عقب کشیده و برنامه هسته ای خود را از سر می گیرد.
نماينده مردم خوي و چايپاره در مجلس

موید حسینی صدر، نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، با اشاره به سوابق اعضای تیم مذاکره کننده کشورمان، اظهار داشت: اعضای تیم مذاکره کننده سوابق خوبی در انقلاب دارند؛ آقای ظریف 35 سال در این کشور آزمون دیپلماسی داده است.

 

وی ادامه داد: تیم مذاکره کننده تیمی قوی، کارآمد و متعهد به کشور است و اگر احساس کنند که در این مذاکرات به کشور خیانت می شود، حتما میز مذاکره را ترک می کنند.

 

حسینی صدر ایران را کشوری صلح طلب دانست و گفت: مسؤولان ما تصمیم گرفته اند که اگر زیاده خواهی غرب در این مذاکرات ادامه یابد، به هیچ عنوان باج ندهند و دنیا متقاعد شده است که ایران به دنبال صلح، آرامش و امنیت جهانی است.

 

وی اذعان کرد: ایران با گروهای افراطی مخالف است و به عنوان یک کشور ریشه دار، بافرهنگ، متمدن، متدین، انقلابی و مذهبی به دنبال صلح و امنیت جهان است و این بزرگ ترین پیروزی است که تمام دنیا متوجه آن شده اند.

 

حسینی صدر اتحاد را بهترین پیام ایران به مردم دنیا دانست و ابراز کرد: امروز دنیا ایران را به عنوان یک کشور متحد، موفق و تحت فرامین مقام ولایت می شناسند و فاصله ای بین دولت، ملت و مجلس نیست و این بهترین پیامی است که از سوی ملت ایران به دنیا مخابره می شود.

 

وی با اشاره به برکات زیاد مذاکرات هسته ای برای کشور گفت: مذاکرات نیت واقعی کشور را از پرداختن به مسئله انرژی هسته ای که در مسیر استفاده صلح آمیز است، به مردم دنیا ثابت کرد و حاوی برکات زیادی برای کشور بود.

 

این نماینده مجلس شورای اسلامی در پایان تاکید کرد: اگر زیاده خواهی های طرف مقابل در حدی باشد که ایران مجبور به ترک میز مذاکره شود در این صورت همه برنامه های هسته ای ایران به روال خود در دوران پیش از مذاکرات برگشته و با سرعت هر چه تمام تر دنبال می شود./1301/ت302/ش

ارسال نظرات