۱۵ تير ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۲
کد خبر: ۲۷۲۶۶۸
مدیر کل تبلیغات اسلامی فارس خبر داد؛

سوگواری هیأت‌های مذهبی فارس در سالروز شهادت مولا علی در حرم شاه‌چراغ

خبرگزاری رسا ـ‌ مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس گفت: مراسم سالروز سوگواری شهادت حضرت علی(ع) با هماهنگی شورای هیأت‌های مذهبی استان در حرم مطهر حضرت شاه‌چراغ(ع) برگزار می‌شود.
سيد ولي‌الله محمودي نژاد، مدير کل تبليغات اسلامي فارس

به گزارش خبرنگارخبرگزاری رسا در فارس، حجت‌الاسلام سید ولی‌الله محمودی‌نژاد، مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس امروز، در جلسه هماهنگی مراسم بزرگداشت روز شهادت امام علی(ع) در شیراز گفت: امسال شب‌های قدر را در مساجد شیراز به صورت ویژه برگزار می‌شود.

 

وی افزود: با تدابیر ویژه و همکاری نهاد نماینده ولی فقیه در استان، معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری، شورای هماهنگی تبلیغات و دیگر ادارات و نهادهای فرهنگی استان علاوه بر برگزاری مراسم در حرم مطهر احمد بن موسی (ع)، مصلای نماز جمعه و مساجد جامع شیراز در اکثر مساجد، تکایا و فرهنگسراها مراسم شب‌های قدر و تکریم کلام حق برگزار می‌شود.

 

محمودی‌نژاد عنوان کرد: همچنین، مراسم سالروز سوگواری شهادت حضرت علی(ع) نیز با هماهنگی شورای هیئات مذهبی استان فارس، در روز چهارشنبه، 17 تیر رأس ساعت 18 در حرم مطهر حضرت شاه‌چراغ(ع) برگزار می‌شود.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس همچنین از تشییع نمادین و حرکت دسته‌جات عزاداری به طرف حرم‌ مطهر خبر داد و گفت: در این روز سوگواری متحد و یکپارچه هیئات مذهبی فارس برگزار خواهد شد.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به کاهش آسیب‌های اجتماعی و امنیتی در ماه مبارک رمضان تصریح کرد: لطف خداوند و تأثیرات معنوی این ماه و قرآن، آسودگی روح و کاهش اضطراب و استرس در جامعه را به دنبال دارد که باید نهایت فرصت را از این موقعیت برد./919/پ202/ح

ارسال نظرات