۱۸ تير ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۶
کد خبر: ۲۷۳۵۰۹

اعلام مسیر‌های 35 گانه راهپیمایی روز قدس در استان سمنان

خبرگزاری رسا ـ رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان راهپیمایی روز جهانی قدس را نمایش وحدت و همدلی با ملت مسلمان مظلوم و ستمدیده فلسطین و دیگر کشورهای اسلامی دانست و گفت: مردم شهیدپرور استان سمنان فردا با حضور در راهپیمایی باشکوه روز جهانی قدس در 35 نقطه از این استان فریاد مرگ بر اسرائیل سرخواهند داد.
روز قدس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شاهرود، حجت الاسلام محمد حسین پور، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان در گفت‌و‌گو با خبرنگاران با اشاره به مسیر و زمان آغاز برگزاری راهپیمایی روز قدس در مناطق مختلف این استان اظهار داشت: مردم شهر سمنان از ساعت 11 صبح فردا راهپیمایی روز قدس خود را از میدان امام رضا(ع) به سوی مصلی نماز جمعه برگزار می‌کنند.

 

وی با بیان اینکه مردم خداجوی دامغان نیز ساعت 11:30 فردا از میدان شهدا به سوی مصلی امام خمینی(ره) این شهرستان راهپیمایی خواهند کرد، افزود: مسیر و زمان راهپیمایی روز جهانی قدس مردم ولایتمدار شهر شاهرود نیز ساعت 11 از چهار راه دادگستری به سمت مصلی نمازجمعه این شهر است.

 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان اضافه کرد: مسیر راهپیمایی روز جهانی قدس در مهدی‌شهر ساعت11:30 از میدان امام به سمت مصلی نماز جمعه، در شهمیرزاد از ساعت 11:30 از مسجد اعظم دروازه شهمیرزاد به سوی مصلی نماز جمعه، سرخه ساعت 11:15 از میدان ولی عصر (عج) به سوی مصلی نماز جمعه و درجزین ساعت 11:30 از مسجد قائم شهرک بعثت به سوی مصلی نماز جمعه این شهر برگزار می شود.

 

حجت الاسلام حسین پور تصریح کرد: راهپیمایی روز جهانی قدس در شهر دیباج از ساعت 12 از میدان امام خمینی(ره) به سوی مصلی نماز جمعه این شهر و در امیریه و کلاته رودبار نیز به ترتیب ساعت 13:30 از مسجد جامع به سوی گلزار شهدا وساعت 11 از مسجد جامع به سمت گلزار شهدا این شهرها برگزار خواهد شد.

 

وی مسیر و زمان راهپیمایی روز قدس بسطام را ساعت11 صبح فردا از میدان امام خمینی(ره) به سوی مصلی نمازجمعه این شهر اعلام کرد و گفت: این راهپیمایی باشکوه در میامی ساعت 11 از میدان بسیج به سوی مسجد جامع، بیارجمند ساعت 11 از میدان قدس به سوی مصلی نمازجمعه، کلاته خیج ساعت 11 از میدان امام حسین (ع) به سوی مصلی نمازجمعه و مجن هم ساعت 11 از مقابل امامزاده ابراهیم(ع) به سوی مصلی نمازجمعه این شهر برگزار می شود.

 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان خاطر‌نشان کرد: مسیرها و زمان آغاز راهپیمایی روز جهانی قدس در گرمسار از ساعت 11:30از گلزار شهدا به سوی مسجد جامع، آرادان ساعت11:30 از مسجد صاحب الزمان (عج) به سوی مصلی نماز جمعه و ایوانکی ساعت 12 از میدان امام خمینی (ره) به سوی مسجد جامع، برگزار می شود.

 

حجت الاسلام حسین پور اضافه کرد: افزون بر شهر‌های استان سمنان مردم ولایتمدار روستاهای بزرگ این استان همچون کلاته ملا، طرزه، صیدآباد، حسن آباد، تویه دروار، جزن، کهن آباد، قدس رودیان، فولاد محله، چاشم، لرد و رودبار، گلستان، سود اغلن بکران، کوهان و قلعه نو خرقان نیز راهپیمایی روز قدس را با شکوه هر چه تمام‌تر برگزار می‌کنند./977/پ203/ب4

ارسال نظرات