۱۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۴
کد خبر: ۲۷۳۷۳۵
خبرگزاری فلسطینی گزارش داد؛

تظاهرات کنندگان ایرانی پرچم اسرائیل را لگدمال کردند

خبرگزاری رسا ـ رسانه‌های فلسطینی در بازتاب روز جهانی قدس نوشتند: مردم شهرهای مختلف ایران با آمدن به خیابان‌ها یکصدا شعار «مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل» سر دادند.
اسرائيل

 

به گزارش خبرگزاری رسا، وبگاه خبری «فلسطین الیوم» در بازتاب تظاهرات روز جهانی قدس مصادف با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان نوشت: مردم ایران در شهرهای مختلف با آمدن به خیابان‌ها همبستگی خود با ملت فلسطین را نشان دادند و یکصدا شعار «مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل» سر دادند.

 

 

در ادامه این گزارش آمده است: تظاهرات‌کنندگان بر حفظ وحدت اسلامی و محکومیت جاهلیت نو و کشتار کودکان متمرکز شدند.

 

این وبگاه فلسطینی افزود احیای روز قدس پیامی به تمام جهان بود که مبارزه علیه طرح‌های شهرک‌سازی اسرائیلی و ظلم این رژیم علیرغم تمام مسائل منطقه‌ای ادامه دارد.

 

 

همزمان با روز قدس کشورهای مختلف جهان مانند عراق، بحرین و غیره شاهد تظاهرات بود.

 

 

خبرگزاری فلسطینی «معا» نیز به تظاهرات روز قدس در ایران پرداخت و نوشت: تظاهرات کنندگان ایرانی در شهرهای مختلف پرچم اسرائیل را زیر پاهای خود لگدمال کردند و شعارهای مرگ بر اسرائیل و آمریکا سر دادند.

 

 

معا در ادامه سخنان «رحیم صفوی» مشاور فرماندهی معظم کل قوا در امروز را بازتاب داد که در بخشی از آن گفت راهبرد «اتحاد مسلمین» و «ادامه جهاد مسلحانه» تنها راهبرد نجات و آزادی قدس‌شریف است . صفوی این سخنان را در بوشهر اعلام کرد./982/ب101/د

ارسال نظرات