۲۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۲
کد خبر: ۲۷۳۹۰۵

برگزاری همایش «قدس؛ سمبل همبستگی جهان اسلام در مقابله با افراطی‌گری» در تایلند

خبرگزاری رسا ـ همایش «قدس؛ سمبل همبستگی و پایداری جهان اسلام در مقابله با ترویج گفتمان افراطی‌گری» در کالج اسلامی شهر بانکوک برگزار شد.
تايلند

 

به گزارش خبرگزاری رسا، همایش «قدس؛ سمبل همبستگی و پایداری جهان اسلام در مقابله با ترویج گفتمان افراطی‌گری» دیروز، 19 خرداد، به همت رایزنی فرهنگی ایران در تایلند، در کالج اسلامی شهر «بانکوک» برگزار شد. 


 این همایش به مناسبت اعلان تاریخی آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس از سوی حضرت امام خمینی(ره) و در اطاعت و لبیک به ندای مقام معظم رهبری برگزار شد.


حجت‌الاسلام سید‌جواد مظلومی، نماینده دفتر مقام معظم رهبری در تایلند و جمعی از علما، اندیشمندان و اساتید و بیش از 500 نفر از مسلمانان بیدار‌دل این کشور در این همایش حضور یافتند.


اجرای تواشیح با موضوع «قدس» از سوی گروه «فلق» اعزامی از شهر اصفهان و برپایی نمایشگاه کتاب، عکس و پوستر با موضوع فلسطین و قدس از برنامه‌های این همایش بود.


همچنین در این همایش، از کتابی با عنوان «قدس و فلسطین از منظر ولایت»  شامل دیدگاه‌ها و بیانات ارزشمند حضرت امام خمینی(ره) و حضرت آیت الله خامنه ای پیرامون موضوع قدس و فلسطین که با حمایت رایزنی فرهنگی کشورمان در تایلند به زبان تایی تهیه، ترجمه و چاپ شده است، رونمایی شد./982/ب101/د

منبع: ایکنا

ارسال نظرات