۲۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۷
کد خبر: ۲۷۴۰۱۰
مدیر مدرسه امیرالمؤمنین تبریز خبر داد؛

برگزاری طرح 45 روزه آموزشی تربیتی در مدرسه امیرالمؤمنین تبریز ویژه تابستان

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام حسینی نژاد به تشریح طرح تابستانی مدرسه مدرسه امیرالمؤمنین(ع) تبریز پرداخت و گفت: آنچه برای ما مطلوب است کیفیت بالای تعلیم و تعلم دروس است.
حوزه علميه
حجت الاسلام حسینی نژاد، مدیر مدرسه امیرالمؤمنین(ع) تبریز،  در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، در رابطه طرح تابستانی مدرسه امیرالمؤمنین(ع) تبریز، گفت: طرح تابستانی این مدرسه طی دوره ای 45 روزه برنامه ریزی شده است که بعد از ماه رمضان نیز ادامه خواهد داشت و در طول آن برنامه های مختلف آموزشی و تربیتی اجرا خواهد شد.
 
وی افزود: در این دوره طلاب پایه های یک و دوم حضور داشته و طلاب پایه های سه به صورت اختیاری در مدرسه حضور دارند.
 
حجت الاسلام حسینی نژاد ادامه داد: درباره شیوه تدریس علوم حوزوی در این مدرسه بیشتر به کیفیت دروس توجه شده است، از این رو حضور طلاب در مدرسه در این دوره برای تکمیل دروس باقی مانده در طول سال است.
 
وی تصریح کرد: بیشتر توجه ما به تعلیم دروس با کیفیت مناسب است، بنابراین برای ما مسأله اتمام محدوده در طول سال از اولویت برخوردار نمی باشد، بنابراین دروسی که در طول سال تحصیلی به اتما ئم نرسیده است، در این دوره با کیفیت مطلوب تمام خواهند شد.
 
این استاد حوزه خاطرنشان کرد: با توجه که این طرح درماه مبارک رمضان برنامه ریزی شده است، از این فرصت معنوی و حضور طلاب در مدرسه بهره گرفته و با برنامه های مختلفی فرهنگی سعی در تقویت بعد معنوی طلاب داشته ایم.
 
وی اذعان داشت: از دیگر برنامه های این دوره کاربردی سازی و بهره گیری از اندوخته های علمی طلاب در حوزه ادبیات عرب و تطبیق ادبیات عرب جهت آشنایی بیشتر با روایات و آیات قرآن کریم است.
 
مدیر مدرسه امیر المؤمنین(ع) درباره کاربردی سازی علوم حوزوی ابراز داشت: کاربردی سازی دروس با نظارت اساتید و با تلاش خود طلاب انجام می گیرد، بنابراین استاد حکم راهنما را داشته و طلاب خود در این رابطه تلاش و فعالیت می کنند، در حقیقت کاربردی سازی علوم به این صورت صحیح است./854/ت302/ح
ارسال نظرات