۲۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۸
کد خبر: ۲۷۴۲۶۲

تجمع بزرگ عفاف و حجاب در مشهد برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ تجمع بزرگ «عفاف و حجاب» با حضور پرشور خواهران و فعالان عرصه عفاف و حجاب و با سخنرانی آیت الله علم الهدی در مهدیه برگزار شد.
عفاف و حجاب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، تجمع بزرگ «عفاف و حجاب» بعد از ظهر امروز با حضور پرشور خواهران و فعالان عرصه عفاف و حجاب و با سخنرانی آیت الله علم الهدی، امام جمعه مشهد، در مهدیه برگزار شد.

 

جمعیت بانوان فرهیخته خراسان رضوی ضمن گرامیداشت حماسه مردم مشهد در مسجد گوهر شاد، اعلام آمادگی کردند تا ادامه دهنده راه آن ها باشند و خواستار مبارزه با بدحجابی از مسؤولان شدند.

 

شهره مزینانی، از آمران به معرف پارک کوهسنگی که چندی قبل با دعوت به معروف و مبارزه با بی حجابی در این پارک مورد ضرب و شتم قرار گرفته بود در گفت‌وگو با خبرنگار رسا، گفت: مسأله امر به معروف وظیفه شرعی همه انسان ها است.

 

وی با اشاره به آیه 75 سوره توبه که می فرماید: «مومنین و مومنات دوست و یاور یکدیگرند، همه را به نیکی فرمان دهند و از بدی باز دارند» اظهار کرد: امر به معروف و نهی از منکر را وظیفه خود می دانم و حجاب مصنونیت است.

 

مزینانی ادامه داد: باعث خوشحالی است که قانون عفاف و حجاب در مجلس تصویب شد و مسؤولان نیز به این امر توجه داشته و حمایت و پشتیانی داشته باشند تا مسائلی این چنینی پیش نیاید.

 

این آمر به معرف پارک کوهسنگی در خصوص حمایت مسؤولان از آمران به معرف، گفت: حمایت خوبی از آمران به معروف با تصویب قانون جدید می شود و با بروز این حادثه، شاهد حمایت کامل مسؤولان بوده ام.

 

وی افزود: آمران به معروف براساس فرمایش پیامبر اکرم(ص) جانشین خدا و پیامبر بر روی زمین هستند و بنده نیز با افتخار این کار را ادامه خواهم داد.

 

گفتنی است در این مراسم از فعالان عرصه امر به معروف تقدیر به عمل آمد./1310/پ202/ب4

ارسال نظرات