۲۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۸
کد خبر: ۲۷۴۳۷۷

برگزاری مراسم جشن و شادمانی به خاطر آزادی شیخ عدنان در فلسطین

خبرگزاری رسا ـ اهالی شهر جنین و روستاهای اطراف آن مراسم جشن باشکوهی به مناسبت پیروزی شیخ خضر عدنان در جریان نبرد معده‌های خالی در برابر اداره زندان‌های رژیم صهیونیستی برگزار کردند.
جشن آزادي شيخ خضر عدنان

به گزارش خبرگزاری رسا، صدها نفر از شهروندان فلسطینی شب گذشته با تجمع در مقابل منزل شیخ عدنان در مراسم جشن آزادی وی شرکت کردند.

 

در این مراسم رهبران ملی فلسطینی از کرانه باختری و اراضی اشغالی سال 48 فلسطین سخنرانی کرده و بر حمایت از شیخ عدنان در زمان اعتصاب غذا و حضور در بیمارستان صرفند و نیز در زمان بازداشت را اعلام کردند.

 

پس از آن خود شیخ عدنان برای حاضران سخنرانی کرد و گفت: به کمک و یاری خداوند اطمینان داشتم و می دانستم که حق آزادی‌ام را اداره زندان‌های صهیونیستی باز پس خواهم گرفت و در نهایت اداره زندان‌ها که در واکنش به اعتصاب غذای وی، او را از ملاقات با خانواده اش محروم کرده بود، در نهایت مجبور به پذیرش واقعیت شد.

 

وی پیروزی خود را پیروزی تمامی مستضعفان و خانواده‌های شهدا و اسرا و شریف ترین قشر ملت فلسطین دانست و ضمن قدردانی از حمایت‌هایی که از وی در دوران اعتصاب غذا صورت گرفت، خاطر نشان کرد که خداوند به وی توفیق داد که با اراده پولادین حتی در زمانی که بر روی تخت بیمارستان بستری شده بود، با توسل به سلاح دعا در برابر اداره زندان های صهیونیستی ایستادگی کند.

 

این آزاده سرافراز فلسطینی تصریح کرد که برخی ها پیشاپیش اعلام می کردند که اعتصاب غذای من شکست خواهد خورد و من زمان مناسبی را برای اعتصاب غذا انتخاب نکرده‌ام، اما به لطف خداوند و در سایه ایمان و اعتقاد راسخم به یاری خداوند، توانستم پیروز شوم.

 

در ادامه این مراسم مهندس وصفی قبها از رهبران جنبش مقاومت اسلامی حماس که خود از آزادگان فلسطینی به شمار می رود و به گفته مجری مراسم بیشترین حمایت و همبستگی را با شیخ خضر عدنان در زمان اعتصاب غذایش انجام داده بود، تاکید کرد که شیخ عدنان نماد آزادی و پیروزی کل ملت فلسطین است.

 

قبها به همزمانی پیروزی شیخ عدنان با نخستین سالگرد پیروزی مقاومت در نبرد العصف الماکول در غزه اشاره کرد و وعده داد که مبادله وفاداری به آزادگان 2 باعث آزادی دیگر اسرای فلسطینی خواهد شد.


شیخ هانی جرادات از رهبران و بنیانگذاران جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز در این مراسم تاکید کرد که پیروزی شیخ عدنان متعلق به تمامی فقرا و محرومان جهان است. وی از تمامی کسانی که در طول دوره اعتصاب غذای شیخ عدنان یار و حامی وی بودند، تقدیر و تشکر کرد./994/ب102/د

ارسال نظرات