۲۷ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۷
کد خبر: ۲۷۵۵۶۱

همکاری آمریکا و بحرین در سرکوب انقلابیان

خبرگزاری رسا ـ سفیر آمریکا در بحرین با استقبال از نماز مشترک مردم بحرین از همکاری آمریکا و بحرین در گسترش همکاری های امنیتی و تقویت همپیمانان آمریکا در منطقه خبر داد.
ويليام روبوک سفير آمريکا در بحرين

 

به گزارش خبرگزاری رسا، ویلیام روبوک سفیر آمریکا در بحرین از اقدام موسسه آشتی و گفت‌و‌گوی مدنی بحرین در جمع آوری مردم از نقاط مختلف کشور برای حضور در نماز وحدت استقبال کرده و تعامل بهتری را با سلمان بن حمد آل خلیفه حاکم بحرین خواستار شد.

 

ویلیام روبوک با تبریک عید سعید فطر به مردم بحرین گفت: همانگونه که حاکم بحرین معتقد است فضای آکنده از معنویت ماه مبارک رمضان فرصتی برای تفکر در ارزش‌های سیاسی از جمله همکاری و گذشت را به همگان عطا کرد.

 

روبوک افزود: تلاشی که موسسه آشتی و گفت‌و‌گوی مدنی برای جمع کردن مردم از سراسر کشور و حضور در نماز مشترک تعجبم را بر انگیخت. ما این تلاش و هر کوششی که برای ایجاد فضایی مناسب برای مذاکره، آشتی و وحدت ملی انجام شود را ارج می نهیم.

 

سفیر آمریکا در بحرین با اشاره به جشن عید فطر خاصر نشان کرد: با جشن عید فطر، از دوستی محکم و دائمی میان بحرین و آمریکا استقبال می کنیم. ما خواستار تعاملی قوی با حاکم بحرین بوده تا بتوانیم او را در دیدار تاریخی رهبران کشورهای خلیج فارس در کمپ دیوید مشاهده کنیم.

 

وی در پایان از تلاش آمریکا را برای تقویت همپیمانانش در منطقه و تقویت همکاری امنیتی خبر داد./981/ب902/د

ارسال نظرات