۲۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۶
کد خبر: ۲۷۵۶۰۴

اوقاف مصر حمایت از تروریست‌ها را خیانت به دین و وطن دانست

خبرگزاری رسا ـ وزارت اوقاف مصر با اشاره به خطر گروه اخوان المسلمین برای جامعه، حمایت از تروریست‌ها را خیانت به وطن و دین دانست.
اوقاف مصر

 

به گزارش خبرگزاری رسا، وزارت اوقاف مصر در بیانیه‌ای حمایت از تروریست‌ها و پناه دادن به آنها را خیانت به وطن و دین توصیف کرد.

 

در این بیانیه آمده است: هرکس که با در دست گرفتن سلاح و یا حضور در عملیات تخریب و انفجار و یا به هر طریقی در ساخت سلاح و مواد منفجره به تروریست‌ها کمک کند خائن به دین و وطنش است.

 

وزارت اوقاف تاکید کرد: تروریست‌ها و حامیانشان باید نزد مردم و گروه‌ها شناخته شوند تا بتوان جامعه را از شر آنان در امان نگه داشته و با رفتار جنایتکارانه آنان دین آسیبی نبیند.

 

از سوی دیگر محمد مختار جمعه وزیر اوقاف مصر با بیان آنکه گروه اخوان المسلمین در راه تکفیر و دعوت به مبارزه گام برداشته‌ است خواستار تصویب هرچه سریعتر قانون مبارزه با تروریسم و آنجام آن شد تا بتوان ریشه اخوان المسلمین را خشکانده و این گروه را از بین برد.

 

وزیر اقاف مصر بر ضرورت تلاش ملی، منطقه‌ای و بین المللی برای متوقف ساختن خطر اخوان المسلمین و الگوی تکفیری آنان برای جامعه جهانی تاکید کرد./981/ب901/د

ارسال نظرات