۰۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۲
کد خبر: ۲۷۶۳۳۲
جمعیت حقوق بشر بحرین:

کشورهای دیکتاتور منطقه از توافق میان ایران و 5+1 درس بگیرند

خبرگزاری رسا ـ جمعیت حقوق بشر بحرین با اشاره به توافق هسته‎ای میان ایران و کشورهای 5+1 کشورهای دیکتاتور منطقه را به درس آموزی از ایران و حل مشکلات از طریق مذاکرات دعوت کرد.
کميته حقوق بشر بحرين

به گزارش خبرگزاری رسا، جمعیت حقوق بشر بحرین، آغاز گفت وگوی سیاسی میان آل خلیفه و گروه‌های سیاسی مخالف نظام را خواستار شد.

 

یوسف ربیع، رییس جمعیت حقوق بر بحرین در این باره گفت: وقت آن رسیده که کشورهای بدون دموکراسی از جمله بحرین با نظر به توافق هسته‌ای میان ایران و کشورهای 5+1 اهمیت گفت‌و‌گو و مذاکرات سیاسی به دور از سایه جنگ و درگیری را در حل بحران‌ها درک کنند.

 

وی افزود: اکنون که جامعه جهانی از توافق هسته‌ای میان ایران و 5+1 ابراز خوشحالی و خرسندی می کند بهترین زمان برای شروع مذاکرات میان حکومت بحرین و مخالفان نظام برای دستیابی به آشتی ملی بوده و تحقق این امر را از حکومت خواستاریم.

 

جمعیت حقوق بشر بحرین آزادی زندانیان سیاسی و رفع اتهام از آنان را شرط اصلی این مذاکرات دانست و خاطر نشان کرد: پرونده حقوق بشر بحرین از بحران سیاسی حاکم بر کشور آسیب دیده است. ادامه روند بازداشت رهبران سیاسی و نگهداری آنان در زندان بحران کشور را افزایش می دهد./981/ب903/د
 

ارسال نظرات