۰۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۰
کد خبر: ۲۷۶۷۹۹
نماینده ولی فقیه در استان کردستان:

دولت توجه ویژه‌ای به رفع مشکلات اشتغال جوانان در استان کردستان داشته باشد

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در استان کردستان با اشاره به ظرفیت های بالای استان کردستان در زمینه ایجاد اشتغال، گفت: امید است با سفر رییس جمهور به استان کردستان، توجه بیشتری به رفع مشکلات اشتغال جوانان استان مبذول شود.
نماينده ولي فقيه در کردستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کردستان، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد حسینی شاهرودی، نماینده ولی فقیه در استان کردستان در سفر استانی رییس جمهور به استان کردستان، عنوان داشت: کردستان سرزمین حماسه غیورمردانی است که با فدا کردن جان خود، به حراست از خاک استان پرداختند.


وی با اشاره به سفر مقام معظم رهبری به استان کردستان، تصریح کرد: سال 1388 با سفر مقام معظم رهبری به استان، مردم از خیر و برکات فراوانی بهره مند شدند و حضور مقام معظم رهبری در استان، زمینه بارش برکات فراوان بر استان بود.


حجت الاسلام و المسلمین حسینی شاهرودی مردم استان را میهمان‌نواز و متدین دانست و یادآور شد: مقام معظم رهبری مردم کردستان را مردمی با فرهنگ و هنر خواند و شجاعت و دلیری مردمان این سرزمین در دوران دفاع مقدس به همگان ثابت شد.


نماینده ولی فقیه در استان کردستان با تقدیر از حضور رییس جمهور و هیأت همراه، اظهار داشت: امید است با سفر رییس جمهور به استان کردستان، توجه بیشتری به وضعیت زندگی و امکانات مردم این استان مبذول شود و موجبات توسعه استان فراهم آید.


وی بیکاری جوانان را معضل بزرگ این استان دانست و افزد: یکی از مهم‌ترین اولویت های استان، ایجاد زمینه اشتغال برای جوانان است، به امید این که معضل بیکاری با بهره برداری از ظرفیت های بالای استان در زمینه های مختلف، مرتفع شود.

 

حجت الاسلام و المسلمین حسینی شاهرودی در پایان ابراز کرد: امیدواریم سفر رییس‌جمهور و مسؤولان دولت تدبیر و امید زمینه گشایشی در حل مشکلات استانی فراهم آورد و به سیر توسعه استان شتاب بخشد./857/پ202/ح

ارسال نظرات