۰۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۶
کد خبر: ۲۷۶۸۱۷
نماینده ولی فقیه در کردستان:

سفر رییس جمهور فرصتی برای شتاب توسعه و پیشرفت کردستان است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: سفر رییس جمهور به استان کردستان شتابی برای توسعه این استان است.
حجت‌الاسلام و المسلمين سيد محمد حسيني شاهرودي نماينده ولي فقيه در استان کردستان سفر رييس جمهور به کردستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کردستان، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد حسینی شاهرودی ظهر امروز یکشنبه در مراسم سخنرانی رییس جمهور در اجتماع مردمی در مجموعه ورزشی استقلال سنندج بیان کرد: امیدواریم بیستمین سفر رییس جمهور بعد از 24 ماه انتظار به استان کردستان بازتابی مناسب در زمینه توسعه در کردستان باشد.


وی با اشاره به ظرفیت های استان کردستان در تمامی حوزه ها گفت: خوشبختانه کردستان ظرفیت های خوبی در اختیار دارد و انتظار می رود که از تمامی این ظرفیت ها در راستای تسریع در توسعه کردستان بهره برداری شود.


نماینده ولی فقیه در استان کردستان افزود: جهش در توسعه کردستان در تمامی بخش های فرهنگی و اقتصادی از جمله انتظارات جدی مردم این استان است و انتظار داریم که رییس جمهور به این حوزه توجهی ویژه داشته باشد.


وی افزود: سفر رییس جمهور تداعی کننده سفر مقام معظم رهبری به استان کردستان است؛ در جریان سفر رهبر معظم انقلاب اسلامی اقدامات خوبی برای توسعه کردستان صورت گرفت و انتظار می رود که در جریان این سفر نیز شاهد توسعه همه جانبه کردستان باشیم.


حجت الاسلام والمسلمین حسینی شاهرودی افزود: کردستان سرزمین فداکاری و وفاداری است و به همین دلیل مردم این استان لایق خدمتگزاری ها هستند و باید این جهش در جریان سفر رییس جمهور به استان کردستان صورت گیرد.


وی با اشاره به نیاز کردستان به توسعه در بخش فرهنگی گفت: افزون بر توسعه فرهنگی، کردستان نیازمند توسعه در سایر بخش ها از جمله اقتصادی است و باید این موارد هم مورد توجه قرار گیرند.


نماینده ولی فقیه در استان کردستان یادآور شد: بیکاری در کردستان بالاست و باید در زمینه ایجاد فرصت های جدید شغلی در این استان اقدامات بهتری در دستور کار قرار گیرد تا زمینه برای رفع بیکاری فراهم شود. 
 

ارسال نظرات