۰۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۴
کد خبر: ۲۷۷۰۷۵
آیت الله شبستری:

مدیریت بی نظیر رهبر انقلاب کشور را از گردنه های خطرناکی عبور داده است

خبرگزاری رسا ـ آیت الله شبستری ضمن تجلیل از هدایت های داهیانه رهبر معظم انقلاب تاکید کرد که با مدیریت بی نظیر ایشان کشور از گردنه های بسیار سخت و دشواری عبور کرده است.
آيت الله شبستري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، آیت الله محسن مجتهد شبستری، نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز، در همایش سالروز سفر مقام معظم رهبری به استان آذربایجان شرقی، گفت: قبل از انقلاب نظریه ولایت فقیه، مهجور و در لابه لای کتب جای داشت که به برکت امام راحل به عمل و ظهور در عرصه جامعه رسید.

 

وی ادامه داد: برکات این نعمت بزرگ، ولایت فقیه در طول چندین سال بعد از انقلاب اسلامی مشهود و بارز بود، این نعمت بزرگ جای شکر و سپاس الهی را دارد، سپاس و حمد دیگر از درگاه الهی نسبت به اعطای مصداق اتم ولایت به ملت مسلمان، امام راحل و خلف صالحش امام خامنه ای است

 

نماینده خبرگان رهبری تأکید کرد: در این مدت در هر بحثی در مجلس خبرگان برای بررسی تداوم ولایت در ایشان، هر سال شاهد ترقی اوصاف ولایت که در قانون اساسی وارد شده است، می باشیم، در عدالت، تدبیر و مدیریت، هر ساله به ترقی این اوصاف در ایشان اعتراف داریم.

 

وی با اشاره به سخنان برخی از سیاستمداران بزرگ جهان، تصریح کرد: پوتین رییس جمهور روسیه بعد از دیدار با رهبر انقلاب به تسلط ایشان به اوضاع سیاسی جهان و منطقه اعتراف کرده و گفته بود که «گویا مسیح را ملاقلات کرده ام، ایشان نسبت به بنده به اوضاع روسیه اشراف بیشتری دارند»

 

امام جمعه تبریز، با اشاره با تدابیر حکیمانه رهبر انقلاب در طول تصدی امر ولایت، گفت: مدیرت بی نظیر ایشان در حوادث مختلف از جمله کوی دانشگاه، فتنه سال 88 و توطئه های خصمانه بیگانگان در ترک سفیران آنها در جریان کنفرانس برلین و در جریان مذاکرات هسته ای بسیار بارز است.

 

وی خاطرنشان کرد: با رهبری مدبرانه ایشان در طول بحران هایی که کشور را تهدید می کرده است، نه تنها شاهد افول نبوده ایم، بلکه شاهد استمرار اقتدار و پیشرفت کشور در این سال ها بوده ایم، خدا را نسبت به این نعمت شاکریم.

 

آیت الله شبستری تصریح کرد: امیدواریم تابع بیانات و رهنمود های ایشان در عمل باشیم و تنها در زبان ادعای پشتیبانی و ولایت مداری نداشته باشیم./854/پ202/ج

ارسال نظرات