۰۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۶
کد خبر: ۲۷۷۱۹۱

جنبش امت لبنان اقدام شهرک نشینان اسرائیلی در مسجد الاقصی را محکوم کرد

خبرگزاری رسا ـ یکی از جنبش‌های فعال لبنان اقدامات رژیم صهیونیستی در مسجد الاقصی را در راستای زیر پا گذاستن شعائر دینی مسلمانان دانست.
جنبش امت لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، جنبش امت لبنان با صدور بیانیه‌ای، اعلام کرد: آنچه امروز جهان اسلام در مسجد الاقصی مشاهده می‌کند یک تجاوز آشکار به حقوق مسلمانان و توهین به مقدسات اسلامی است.


در این بیانیه آمده است: اقدامات رژیم صهیونیستی در قدس شریف در راستای زیر پا گذاشتن شعائر دینی مسلمانان است و منجر به جریحه دار شدن احساسات پاک مسلمانان در سراسر جهان می شود.


این جنبش اقدامات روز گذشته شهرک نشینان صهیونیستی با حمایت نیروهای نظامی اسرائیلی در مسجد الاقصی را به شدت محکوم و تاکید کرد: جهان عرب و اسلام باید با وحدت کلمه برای حمایت از قدس شریف و آزادسازی آن دست به دست هم داده و نگذارند که این رژیم غاصب قبله اول مسلمانان را مورد تعدی خود قرار دهد.

 

گفتنی است روز گذشته شهرک نشینان صهیونیست با حمایت نظامیان صهیونیستی برای اقامه آیین های مذهبی وارد مسجد الاقصی شده بودند که این مساله سبب اعتراض نمازگزاران فلسطینی و درگیری آنها با صهیونیست‌ها شد.

 

اوری آریئل وزیر سابق شهرک سازی و وزیر کشاورزی دولت صهیونیستی، که دو وزیر تندروی این دولت غاصب به شمار می روند نیز در میان صهیونیست ها حضور پیدا کردند./1321/ب903/د

ارسال نظرات